تور لحظه آخری ترکیه ارزان: آمریکا: در پی همکاری با ترکیه بر سر اولویت های مشترک هستیم

به گزارش اسلیم فا، وزارت خارجه آمریکا بر ادامه همکاری ها با ترکیه در موضوعات و اولویتهای مشترک تاکید نمود.

تور لحظه آخری ترکیه ارزان: آمریکا: در پی همکاری با ترکیه بر سر اولویت های مشترک هستیم

بهترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت: ما به تعامل خود باترکیه ادامه خواهیم داد و پایبندی خود را به ماده 41 کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک اعلام می کنیم تا هرگونه اختلاف نظری که بین آمریکا و ترکیه است را رفع کنیم. ما معتقدیم که برترین راه حل برای حل اختلافات، همکاری درخصوص زمینه هایی است که منافع هر دو کشور را در پی دارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به آخرین تحولات در مورد روابط با ترکیه گفت: دولت بایدن در پی همکاری با ترکیه بر سر اولویتهای مشترک بوده و به عنوان متحد ناتو به تبادل نظر برای حل هر گونه اختلافات ادامه خواهیم داد.

پرایس توضیح داد: ما معتقدیم برترین راه برای نگاه به آینده همکاری در زمینه های منافع مشترک است. ما مشترکات زیادی با ترکیه داریم.

وی با اشاره به اینکه دیوید ساترفیلد، سفیر ایالات متحده در آنکارا همچنان مشغول به کار است، گفت: از آخرین اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مطلعیم و همچنان به طرح موضوع حاکمیت قانون و احترام به حقوق بشر در سطح دنیای ادامه خواهیم داد.

سخنگوی آمریکا اضافه نمود: بیانیه ای که در 18 اکتبر ارائه کردیم مطابق با ماده 41 کنوانسیون وین است. ما مجددا تعهد خود را برای ترویج حاکمیت قانون و احترام به حقوق بشر در دنیا را تایید و به تبادل نظرهای خود با ترکیه مطابق با ماده مذکور ادامه خواهیم داد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور لحظه آخری ترکیه ارزان: آمریکا: در پی همکاری با ترکیه بر سر اولویت های مشترک هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری ترکیه ارزان: آمریکا: در پی همکاری با ترکیه بر سر اولویت های مشترک هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید