تصاویر ، عکس پیری سلبریتی هایی که جوان مرگ شدند ، عکاس استانبولی با یاری هوش مصنوعی چهره ها را زنده نموده است (تور استانبول ارزان)

به گزارش اسلیم فا، سلبریتی های بسیاری با مرگ های غیرمنتظره از جهان رفته اند، پیش از آنکه به کهنسالی و عصر حکمرانی تکنولوژی برسند. آلپر یسیلتاس عکاس و وکیل ساکن استانبول به یاری هوش مصنوعی سعی نموده به این پرسش پاسخ دهد که این سلبریتی ها امروز می توانستند چه ظاهری داشته باشند؟

تصاویر ، عکس پیری سلبریتی هایی که جوان مرگ شدند ، عکاس استانبولی با یاری هوش مصنوعی چهره ها را زنده نموده است (تور استانبول ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش خبرنگاران، آلپر یسیلتاس، عکاس ساکن استانبول سلبریتی هایی چون هیث لجر، کرت کوبین، فردی مرکوری و مایکل جکسون را به کهنسالی رسانده و تصاویری خلق نموده که به نظر می رسد اخیرا برداشته شده اند. یسیلتاس تصاویرش را با استفاده از نرم افزارهای مختلف از رمینی (Remini) گرفته تا لایت روم (Lightroom) خلق می نماید.

یسیلتاس می گوید با هوش مصنوعی هر چیز قابل تصوری می تواند واقعی نشان داده گردد. او به مای مدرن مت می گوید: وقتی این تکنولوژی را امتحان کردم، دیدم که چه کارهایی می توانم با آن انجام دهم و به این فکر کردم که چه چیزی می تواند خوشحالم کند: می خواستم برخی از آدم هایی که دلتنگشان شده بودم را دوباره در مقابل خود ببینم.

  • شرورترین شخصیت های سینمایی | از پرستار راچد تا جوکر و پازوزوی جن گیر
  • 10 بازی افتضاح از برترین بازیگران دنیا؛ از رابرت دنیرو تا تام هاردی

بروس لی

هیث لجر

الویس پریسلی

جان لنون

مایکل جکسون

کرت کوبین

جیمی هندریکس

فردی مرکوری

منبع: سایت 30 نما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2213

به "تصاویر ، عکس پیری سلبریتی هایی که جوان مرگ شدند ، عکاس استانبولی با یاری هوش مصنوعی چهره ها را زنده نموده است (تور استانبول ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، عکس پیری سلبریتی هایی که جوان مرگ شدند ، عکاس استانبولی با یاری هوش مصنوعی چهره ها را زنده نموده است (تور استانبول ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید