تور ارزان استانبول: فیلم عاشقانه های افسانه پاکرو با بازیگر ترکیه ای ، در استانبول چه گذشت

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران:ویدیو تازه افسانه پاکرو بازیگر زن مشهور و زیبای ایرانی در ترکیه که در یک فیلم کنار بازیگر مرد مشهور ترکیه ای قرار گرفته است.

تور ارزان استانبول: فیلم عاشقانه های افسانه پاکرو با بازیگر ترکیه ای ، در استانبول چه گذشت

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

افسانه پاکرو مدت زیادی است به ترکیه مهاجرت نموده است. افسانه پاکرو بعد از مدت ها دوباره در شبکه های اجتماعی فعال شده و افسانه پاکرو میخواهد در زمینه مدلینگ فعالیت های بیشتری انجام بدهد. البته افسانه پاکرو در چند سال گذشته آنطور که انتظار می رفت و با توجه به زیبایی چهره اش فعالیت زیادی نداشته است و دقیقا تعیین نیست چرا افسانه پاکرو اینقدر کم پیدا شده بود.

صندلی افسانه پاکرو در ترکیه

با اینکه افسانه پاکرو فعالیت زیادی در کشور ترکیه نداشته است (حتی برای مدلینگ) ولی هواداران زیادی در ترکیه دارد که بیشتر علاقه مند به ظاهر مجذوب نماینده او هستند. او فن پیج های ترکی زیادی دارد که تیکه های حضور در فیلم و سریال های او را برایش بازنشر می نمایند و به ستایش زیبایی چهره اش می پردازند. یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت نموده بود و او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد. فارغ از تمامی حاشیه های فساد در سینما او می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و مجذوب نماینده اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار مجذوب نمایندهی داشته باشید ! متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی فراوری می گردد (البته بعضی از همین فیلم ها و سریال های آبکی فروش های چند میلیاردی دارند! افسانه پاکرو (متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز) هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری است و از معروفیت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1917

به "تور ارزان استانبول: فیلم عاشقانه های افسانه پاکرو با بازیگر ترکیه ای ، در استانبول چه گذشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان استانبول: فیلم عاشقانه های افسانه پاکرو با بازیگر ترکیه ای ، در استانبول چه گذشت" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: فیلم عاشقانه های افسانه پاکرو با بازیگر ترکیه ای ، در استانبول چه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید