تور فرانسه: دیدن کنید: مصاحبه با امین آل شمس، برنده تور پاریس در مسابقه عکاسی خبرنگاران

به گزارش اسلیم فا، جوایز برندگان مسابقه عکاسی خبرنگاران، شهر من تقدیم شد و امین آل شمس به عنوان نفر اول مسابقه، بلیط تور 5 ستاره پاریس را دریافت کرد. گفتگویی صمیمی با آقای آل شمس درباره عکسی که گرفته بود، داشتیم که در ادامه می توانید آن را دیدن کنید.

تور فرانسه: دیدن کنید: مصاحبه با امین آل شمس، برنده تور پاریس در مسابقه عکاسی خبرنگاران

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

عصر روز دوشنبه، برندگان مسابقه عکاسی خبرنگاران، در دفتر شرکت ایوار حاضر شده و جوایز خود را دریافت کردند. امین آل شمس، نفر اول این مسابقه و برنده جایزه تور 5 ستاره به پاریس، اهل شیراز است. امین عاشق گردشگری است و عمیقا شهر خود را دوست دارد. او حتی فعالیت هایی بسیار جدی برای توسعه صنعت گردشگری استان خود داشته است.

در فرصت کوتاهی که برای ملاقات و تبادل نظر با دوستان داشتیم، فرصت را غنیمت شمردیم تا تبادل نظریی صمیمانه با آقای آل شمس داشته باشیم. او درباره عکسی که گرفته بود، زمان و نحوه گرفتن عکس و البته سوژه عکاسی اش که مسجد نصیرالملک شیراز (مسجد صورتی) بود، پرداخت. در ادامه می توانید تبادل نظری ما با امین عزیز را دیدن کنید:

منبع: کجارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2057

به "تور فرانسه: دیدن کنید: مصاحبه با امین آل شمس، برنده تور پاریس در مسابقه عکاسی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: دیدن کنید: مصاحبه با امین آل شمس، برنده تور پاریس در مسابقه عکاسی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید