توخل: از بازی تیمم مقابل موناکو راضی نبودم!

به گزارش اسلیم فا، توماس توخل، مربی پاری سن ژرمن خوشحال بود که تیمش توانسته به آمار 13 پیروزی در 13 هفته نخست لیگ فرانسه دست پیدا کند. پاری سن ژرمن این بار در خانه موناکو چهار بر صفر پیروز شد. توخل اما گفت از اینکه بازیکنانش پرفشار بازی نکردند راضی نیست. ادینسون کاوانی که به تازگی از مصدومیت برگشته، در این بازی هت تریک کرد و نیمار هم یک پنالتی را گل کرد اما پس از آن که نتیجه دو بر صفر شد، پاری سن ژرمن بازی را دیگر به صورت جدی دنبال نکرد.

توخل: از بازی تیمم مقابل موناکو راضی نبودم!

توخل گفت: عالی است که هر 13 بازی خود در لوشامپیونا را برده ایم. ما می دانستیم که موناکو اوضاع دشواری دارد. با این حال از فشار بازی و ساختار تیم راضی نیستم، هرچند که ما به روشنی تیم قوی تر میدان بودیم. اوضاع برای تیری آنری پیچیده بود و تیم او نمی توانست ما را به چالش بکشد.

کاوانی که در نیمه اول دو گل به یاری سیستم بازبینی ویدیویی به ثمر رساند و در نیمه دوم هم یک گل زد، از این خوشحال بود که دوباره پایش به گلزنی باز شده است. او گفت: خوشحالم که گل زدم، به ویژه که پیروز شدیم. این سیزدهمین برد پیاپی ما از شروع فصل تاکنون است. این نکته ای بسیار مثبت برای تیم و برای باشگاه است. ما می دانستیم که موناکو در حال حاضر در شرایط خوبی نیست. البته در لحظات مهمی گل زدیم. گلزنی همیشه لذت بخش است. مهاجمان با گلزنی زنده هستند و این برای اعتماد به نفسشان مهم است. دوره های سخت برای همه بازیکنان روی می دهد. در چنین شرایطی شما باید در تمرینات سخت کوشش کنید و در خدمت تیم بازی کنید. اقتدار تیم پاریسی در جدول گلزنان هم آشکار است. امباپه همراه سالا، مهاجم نانت با یازده گل زده در صدر جدول گلزنان واقع شده است، نیمار 10 گل و کاوانی 8 گل زده.

روند فاجعه بار موناکو در این فصل همچنان ادامه دارد ولی تیری آنری، مربی این تیم گفته که آنها باید مثبت اندیش باشند. آنری که در شش بازی خود روی نیمکت موناکو چهار شکست و دو تساوی را تجربه نموده، گفت: دو تیم از نظر کیفیت با هم تفاوت داشتند. در ابتدای مسابقه، آنها آرامش لازم را نداشتند اما در نهایت برد آسانی کسب کردند. ما با تمام مصدومیت هایی که داشتیم، فرصت های گلزنی مقابل پی اس جی ایجاد کردیم. ما باید مثبت بمانیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 99

به "توخل: از بازی تیمم مقابل موناکو راضی نبودم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: از بازی تیمم مقابل موناکو راضی نبودم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید