اسکار جهانی گردشگری به سن پترزبورگ رسید

به گزارش اسلیم فا، جایزه نهایی جوایز جهانی گردشگری به شهر سن پترزبورگ در کشور روسیه رسید.

اسکار جهانی گردشگری به سن پترزبورگ رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از تراول نیوز، جوایز دنیای گردشگری موسوم به اسکار صنعت گردشگری، جایزه نهایی سال 2016 میلادی خود را به سبب پتاسیل های فراوان برای رشد گردشگری به سن پترزبورگ تور روسیه داد و استدلال کرد این شهر آینده درخشانی در گردشگری بین المللی خواهد داشت.

این شهر پیش از این در جوایز دنیای گردشگری سال جاری جایزه بهترین مقصد گردشگری فرهنگی سال را نیز از آن خود نموده بود.

در مراسم اعلام برندگان جوایز دنیای گردشگری که در کشور مالدیو و با حضور صدها نفر از مدیران عرصه گردشگری برگزار گردید، آندری موشکارف، رئیس کمیته توسعه گردشگری سن پترزبورگ گفت: این شهر اکنون در اوج دوران موفقیتش واقع شده است، چرا که مهمترین جایزه در صنعت گردشگری را دریافت نموده است. پایتخت شمالی روسیه هر ساله میزبان تعداد زیادی رویدادهای فرهنگی و تجاری است و این حاکی از اهمیت روزافزون ما در گردشگری و نتیجه کار مسئولان شهر در ارتقای سن پترزبورگ به عنوان یک مقصد دنیای گردشگری است.

شهر سن پترزبورگ با فرهنگ فوق العاده غنی، سنت هایی با قدمت چندین قرن مجموعه ای از 45 جزیره است که به سبک فرانسوی و توسط برترین معماران دنیا ساخته شده است.

گراهاک کوک، رئیس جوایز دنیای گردشگری نیز عنوان نمود سن پترزبورگ یکی از مشهورترین شهرهای دنیا است و این فرصت فوق العاده ای برای این شهر است تا به صندلی اصلی خود به عنوان برترین مقصد گردشگری دنیا دست یابد.

این شهر در سال آینده میلادی میزبان رقابت های جام کنفدراسیون هاست و در سال 2018 نیز یکی از شهرهای میزبان رقابت های جام دنیای فوتبال روسیه است.

سن پترزبورگ که دومین شهر بزرگ روسیه است، در دو سال اخیر عنوان برترین شهر گردشگری اروپا را نیز از آن خود نموده است.

در سال 2015 حدود هفت میلیون گردشگر از کشورهای آلمان، ایتالیا، فنلاند، چین و سایر کشورها از سن پترزبورگ که در شمال روسیه واقع شده است بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 743

به "اسکار جهانی گردشگری به سن پترزبورگ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکار جهانی گردشگری به سن پترزبورگ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید