تور شانگهای، شهری که نمی خوابد

به گزارش اسلیم فا، شانگهای گردی

شانگهای، شهری با جمعیتی بیشتر از 20 میلیون نفر را می توان یکی از شلوغ ترین شهرهای چین و تمام جهان دانست که در آن ترکیبی از تضادها در کنار هم قرار گرفته است. سنت و مدرنیته دو مورد اصلی ای هستند که شالوده این شهر را تشکیل می دهند. کمترین شهری مانند شانگهای در جهان وجود دارد که در آن تضادی به این زیبایی وجود داشته باشد. اما دیدنی های شانگهای فقط مردم و جمعیت شلوغ و آسمانخراش های آن نیست. این شهر چند فرهنگی دارای کلیساها، مراکز خرید لوکس و شیک، و بناهای قدیمی و جدید در کنار هم است.در ادامه با خبرنگاران همراه باشید و از این شهر دوست داشتنی بیشتر بدانید:

تور شانگهای، شهری که نمی خوابد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اگر در شانگهای فکر خرید در مراکز خرید مارک به سرتان زد، بهتر است اول حساب بانکی تان را آنالیز کنید چون احتمالا بعد از خرید جیبتان حسابی خالی می گردد. مارک های معتبر زیادی مثل بربری و پرادا در این شهر فروشگاه دارند.

شانگهای شهر سوغاتی های منحصر بفرد است. اگر خواستید هدیه ای برای کسی بخرید دست تان کاملا باز است چون شانگهای پر است از زیورآلات خاص، عتیقه جات، کالاهای دست ساز و سوغاتی های منحصر بفرد دیگری که فقط در این شهر به چشم می خورد.

رستوران های شانگهای: از بین المللی تا محلی

مطمئنا به تناسب جمعیت و نرخ گردشگری که این شهر شلوغ چینی می پذیرد، تعداد رستوران های خوب در این شهر هم کم نیست. انواع مختلف رستوران با ارائه منوهای متنوع باعث می شوند که دست تان باز باشد و نگرانی ای از این بابت نداشته باشید. اگر خیلی غذاهای سنتی و محلی چینی را دوست ندرید می توانید سری به فست فودها یا رستوران های بین المللی این شهر بزنید.

قیمت غذا در فست فودهای بین المللی مثل مک دونالد تقریبا هم رده تهران است.

شانگهای شهری است که هرگز نمی خوابد. این شهر جز شهرهایی در جهانست که در شبهایش به اندازه صبح، زندگی جاری است.

بطور کلی اگر دوست دارید تا شانگهای را به معنای واقعی زندگی کنید، حداقل یک هفته باید در آن بمانید. در شانگهای لذت های بیشماری را می توانید تجربه کنید.

-از برج تجارت جهانی در شانگهای دیدن کنید. این برج، دومین برج بلند جهان است.

-بناهای تاریخی، کلیساها، کنیسه ها همه و همه در شهر بزرگ شانگهای جمع شده اند.

-از غذاهای متنوه و بومی چین در رستوران های خوب آن لذت ببرید.

-با مردم دوست داشتنی شانگهای آشنا شوید.

- و…

سفر به شانگهای و هزینه آن

درست است که شانگهای شهری شلوغ و پرجمعیت و مرکز بعضی از ترین های جهان است اما این به معنای الزاما گران تمام شدن سفر شما نیست. انواع سفر به شانگهای ممکن است، از سفرهای ارزان گرفته تا سفرهای لوکس و گران.

اقامت در هتلهای شانگهای

اگر هوس اقامت در یک هتل 4 یا 5 ستاره به سرتان بزند، باید پول زیادی پرداخت کنید. در غیر اینصورت می توانید در یکی از هتلهای ارزان این شهر مدتی را بگذرانید.

بهترین زمان انتخاب تور شانگهای

اگر می خواهید به این شهر سفر کنید و در انتخاب وقت مناسب مردد هستید، فصل های بهار و پاییز انتخابهای خوبی هستند. زیرا آب و هوای شانگهای در این فصل ها بسیار مطبوع و معتدل است.

منبع: chinahighlights.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 410

به "تور شانگهای، شهری که نمی خوابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور شانگهای، شهری که نمی خوابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید