مهلت انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه های سراسری فردا به انتها می رسد

به گزارش اسلیم فا، مهلت ثبت درخواست دانشجویان در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های سراسری در سال تحصیلی 1401-1400 فردا، 10 خردادماه 1400 به سرانجام می رسد.

مهلت انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه های سراسری فردا به انتها می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال به سایر دانشگاه ها، تا خاتمه فردا دوشنبه 10 خرداد 1400 فرصت دارند برای ثبت درخواست خود جهت سال تحصیلی 1401-1400 به سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir مراجعه و نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند.

همچنین دانشگاه های مبدأ موظفند درخواست دانشجو را آنالیز نموده و در صورت داشتن شرایط از 11 خرداد لغایت 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمایند. سپس دانشگاه های مقصد موظفند حداکثر تا خاتمه مرداد ماه نسبت به آنالیز تقاضا ها اقدام و به وسیله سامانه یاد شده اعلام کند.

با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و پیروی تمام مؤسسات آموزش عالی از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا، در صورت تداوم شرایط بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط حاکم خواهد بود و موافقت مؤسسات مبدا و مقصد با درخواست های میهمانی و انتقال در صورت بازگشت به شرایط عادی در مؤسسات آموزش عالی امکان پذیر خواهد بود.

دانشگاه ها و مؤسسات موظف هستند زمان آغاز ثبت درخواست های میهمانی و انتقال را با استفاده از ابزار های مناسب اطلاع رسانی علی الخصوص به وسیله فضای مجازی به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند.

دانشجو ضمن آگاهی از شرایط حاکم به دلیل بروز بیماری کرونا و شرایط دانشگاه مبدا و مقصد بایستی با اطلاع کامل از شرایط تحصیلی خود و شرایط ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (یازدهم اردیبهشت لغایت دهم خرداد) درخواست خود مبنی بر بر نوع آن (2 نیمسال میهمانی، تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) برای سال تحصیلی 1401- 1400 ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، شرایط دوره موردتقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا مؤسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کند.

متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه نمایند.

متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحد های درخواستی ارائه شده در مورد شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از شرایط آنالیز خارج خواهد شد.

دانشجویان متقاضی انتقال توأم با تغییر رشته نیز به وسیله سامانه سجاد بخش شورای آنالیز موارد خاص مبدا و مقصد اقدام نمایند.

دانشگاه انتخابی حتماً بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهر های نزدیک تر به محل سکونت باشد تا از تردد های غیرضروری جلوگیری گردد. متقاضیان همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در مورد سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1735

به "مهلت انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه های سراسری فردا به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت انتقالی و میهمانی دانشجویان دانشگاه های سراسری فردا به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید