جزئیات کارت تسهیلات 20 میلیون تومانی سفر به مناطق آزاد برای نوروز 98

به گزارش اسلیم فا، ارائه کارت تسهیلات 20 میلیونی برای سفر به مناطق آزاد

با توجه به این که در روزهای اخیر خبرهای خوشایندی درباره گردشگری و سفرهای ارزان مطرح شده است که این می تواند سبب رشد این صنعت در کشور ما بگردد. از همین رو در این باره مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بیان نموده است که امکان استفاده از کارت تسهیلات 20 میلیون تومانی برای سفر به مناطق آزاد در نوروز 98 آماده می گردد و علاقمندان می توانند از آن استفاده نمایند. این موضوع برای گردشگران می تواند بسیار شاد نماینده باشد و ما هم برای اینکه از چند و چون خبر کارت تسهیلات 20 میلیونی اطلاع بیابیم مطلبی را در مجله گردشگری گشت ارائه نموده ایم در صورت علاقه با ما در ادامه همراه باشید.

جزئیات کارت تسهیلات 20 میلیون تومانی سفر به مناطق آزاد برای نوروز 98

برای رزرو بهترین تورهای نوروز سال جاری اینجا را کلیک کنید

همانطور که می دانید مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد درباره جزییات طرح تسهیلات 20 میلیون تومانی برای سفر به مناطق آزاد ایران بیان کرد که امکان پرداخت هزینه های مراکز اقامتی، حمل و نقل، مراکز پذیرایی، مراکز تفریحی و حتی مراکز خرید با کارت تسهیلات سفر به مناطق آزاد وجود دارد و همچنین از فراهم شدن امکان استفاده از این کارت تسهیلات، برای سفرهای نوروز 98 به مناطق آزاد اطلاع داد.

در ادامه نیز سید جواد رضوی از جزییات ارائه کارت تسهیلات 20 میلیون تومانی با سود 4 درصد اطلاع داد که گویا تفاهم نامه ای بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و دبیرخانه مناطق آزاد انعقاد شده است تا آن را در اختیار علاقمندان سفر به مناطق آزاد قرار دهند. وی درباره مخاطبان این طرح گفت:

مخاطب این طرح می تواند تمام مردم و علاقه مندان باشند، اما در مرحله اول کارکنان دستگاه های دولتی از این تسهیلات می توانند استفاده نمایند.

سید جواد رضوی، مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد درباره خبر ارائه کارت تسهیلات 20 میلیونی نیز با بیان اینکه قرار است که کارت تسهیلات در چارچوب مقررات و تضامین بانکی به افراد ارائه می گردد، به امکان پرداخت هزینه های مراکز اقامتی، حمل و نقل، مراکز پذیرایی، مراکز تفریحی و حتی مراکز خرید با این کارت اشاره نمود. رضوی با بیان اینکه فرایند اجرایی کارت تسهیلات سفر به مناطق آزاد در مراحل سرانجامی قرار گرفته است، بر رایزنی برای جذب پذیرنده ها و انجام مذاکرات با چند دفاتر خدمات مسافری، شرکت هواپیمایی، سایر شکل های حمل و نقل، مراکز تفریحی و گردشگری و تجاری برای پیوستن به این طرح تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد که به تدریج مراکز پذیرنده این کارت افزایش پیدا نمایند.

از جمله مزایای طرح تسهیلات گردشگری برای فعالان صنعت گردشگری، افزایش مسافر در این مراکز خواهد بود. با توجه به رکود مالی که معمولا در این شرایط از حجم سفرهای گردشگری می کاهد، این طرح می تواند منجر به رونق این مراکز گردد. سید جواد رضوی، مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با تاکید بر این که این طرح مناسب کسانی است که برنامه سفر دارند، اشاره نمود که تا زمانی که اعتبار در این کارت باقی مانده باشد، امکان استفاده از این طرح کارت گردشگری وجود دارد و به لحاظ زمانی تاریخ انقضا هم ندارد و این می تواند بسیار برای صنعت گردشگری کشور مناسب باشد.

در سرانجام این گزارش، مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تاکید نمود که از زمانی که کارت تسهیلات 20 میلیونی صادر شده است اقساط تسهیلات باید پرداخت گردد و مدت زمان بازپرداخت آن از 12 تا 18 ماه می باشد. در این مورد علاقه مندان می توانند دوره بازپرداخت آن را به انتخاب خود انجام دهند. وی با تاکید بر اینکه اعتبارات این کارت امکان نقد شدن ندارد، گفت که به احتمال قوی امکان استفاده از این کارت تسهیلات برای سفرهای نوروز 98 فراهم می گردد و علاقه مندان می توانند سفرهای نوروزی خود را به مناطق آزاد با بهره بردن از این تسهیلات انجام دهند.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1018

به "جزئیات کارت تسهیلات 20 میلیون تومانی سفر به مناطق آزاد برای نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات کارت تسهیلات 20 میلیون تومانی سفر به مناطق آزاد برای نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید