حاشیه بازی فجر ، استقلال، زنده نگه داشتن یاد پورحیدری و دانایی فرد، باران کیفیت زمین حافظیه را بدتر کرد

به گزارش اسلیم فا، در آغار دیدار تیم های فجرسپاسی و استقلال یاد دو اسطوره فقید باشگاه استقلال زنده نگه داشته شد.

حاشیه بازی فجر ، استقلال، زنده نگه داشتن یاد پورحیدری و دانایی فرد، باران کیفیت زمین حافظیه را بدتر کرد

به گزارش خبرنگاران، در روز نخست مسابقات هفته چهارم لیگ برتر، تیم های فوتبال فجرسپاسی و استقلال از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر می آید:

با فرا رسیدن سالگرد درگذشت منصور پورحیدری و علی دانایی فرد، بازیکنان تیم استقلال با بنری که عکس این دو مرحوم روی آن نقش بسته بود وارد زمین شدند. همچنین قاب عکس مرحوم پورحیدری در طول بازی روی نیمکت استقلال قرار گرفته بود.

در اواخر نیمه اول اعضای کادر فنی استقلال اعتراض شدیدی نسبت به تصمیمات داور مسابقه داشتند.

با باراش باران در اواخر نیمه اول، کیفیت زمین که از پیش شرایط خوبی نداشت، به حالت بدتری درآمد تا کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه حافظیه باعث اعتراض کادر فنی استقلال شود.

سه مدافع مرکزی استقلال، سیاوش یردانی، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر به مانند بازی با تراکتور، به هنگام ضربات کرنر به صورت قطاری پشت هم قرار گرفتند. همین تاکتیک در این بازی مقدمات گرفته شدن یک پنالتی در دقیقه 58 به سود استقلال را فراهم کرد.

با تصمیم داور برای گرفتن پنالتی به سود استقلال، بازیکنان و مربیان تیم فجر به شدت معترض بودند.

بعد از اینکه وریا غفوری در سه بازی گذشته دو ضربه پنالتی را برای استقلال از دست داده بود، در این بازی فرهاد مجیدی این مسئولیت را به کوین یامگا سپرد تا این بازیکن با گلزنی طلسم استقلال را در پنالتی های این فصل بشکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1964

به "حاشیه بازی فجر ، استقلال، زنده نگه داشتن یاد پورحیدری و دانایی فرد، باران کیفیت زمین حافظیه را بدتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی فجر ، استقلال، زنده نگه داشتن یاد پورحیدری و دانایی فرد، باران کیفیت زمین حافظیه را بدتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید