حضور آلگری در شهر تورین، ماسیمیلیانو سرمربی یوونتوس می گردد؟

به گزارش اسلیم فا، سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس با حضورش در شهر تورین به شایعه بازگشتش به این تیم دامن زد.

حضور آلگری در شهر تورین، ماسیمیلیانو سرمربی یوونتوس می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، در حالی که آندره آ پیرلو به خاطر فراز و نشیب های یوونتوس در فصل جاری به شدت جایگاهش در این تیم متزلزل است و بحث بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به این تیم داغ است، حالا نشریه گاتزتا دلو اسپورت خبر می دهد که این مربی ایتالیایی روز گذشته در شهر تورین رویت شده است که همین موضوع شائبه بازگشت او روی نیمکت مربیگری بانوی پیر را قوت می بخشد.

یوونتوس در حال حاضر با 66 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی سری A ایتالیا قرار گرفته است و کار آسانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. نشریه استامپا ایتالیا اخیراً گزارش داده بود که اگر بانوی پیر در هفته سی و چهارم سری A نتواند بر اودینزه غلبه کند، قطعاً آندره آ پیرلو از سمت سرمربیگری یووه اخراج خواهد نمود.

گاتزتا دلو اسپورت از آلگری به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی پیرلو یاده نموده است. این مربی ایتالیایی که هنوز در تورین خانه دارد و پسرش هم در یکی از تیم های تورینی بازی می نماید، حالا ممکن است تنها پس از گذشت دو سال از اخراج شدنش از یوونتوس دوباره به این تیم بازمی شود.

طبق این گزارش؛ در صورت بازگشت آلگری به یوونتوس، فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی) و پاول ندود (نایب رئیس) از این باشگاه جدا خواهند شد، کسانی که در سال 2019 با درخواست وی برای ایجاد تغییر و تحولات در ترکیب یووه مخالفت کردند. همچنین گاتزتا اطلاع داد که آینده آندره آنیلی (رئیس باشگاه) نیز در هاله ای از ابهام است.

آلگری بین سال های 2015 تا 2019 راهنمایی یوونتوس را برعهده داشت و در این مدت این تیم را به پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند. او همچنین بانوی پیر را دو باره به فینال لیگ قهرمانان اروپا سوق داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1715

به "حضور آلگری در شهر تورین، ماسیمیلیانو سرمربی یوونتوس می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور آلگری در شهر تورین، ماسیمیلیانو سرمربی یوونتوس می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید