حمله به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده

به گزارش اسلیم فا، سخنگوی رسانه ای پلیس مکه از بازداشت فردی اطلاع داد که با سلاح سرد به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده حمله نموده است.

حمله به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، محمد الغامدی سخنگوی رسانه ای پلیس مکه گفت، یک شهروند این کشور در پی حمله با سلاح سرد (شیئی بّرنده) به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده بازداشت شده است.

بر اساس خبرگزاری رسمی عربستان سعودی واس، وی اضافه کرد، نگهبان مذکور جراحات کمی برداشته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. فرد بازداشت شده که حدودا چهل ساله است نیز به دستگاه های مربوطه تحویل داده شده است.

اخیرا اقدام یک معلم تاریخ فرانسوی در نشان دادن کاریکاتورهای موهن از پیامبر (ص) و کشته شدن او به دست یک چچنی، بازتاب گسترده ای در فرانسه داشته است.

پس از آن و در پی اظهارات ضد اسلامی مقامات فرانسوی به ویژه امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور، موجی از خشم در کشورهای مسلمان علیه فرانسه به راه افتاده است.

تا کنون در بسیاری از کشورهای اسلامی پرچم فرانسه و عکس رئیس جمهور آن آتش زده شده یا در برابر سفارت این کشور، تجمعاتی برگزار شده است؛ مسلمانان خواهان عذرخواهی رسمی مقامات فرانسوی هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1326

به "حمله به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید