خبرنگاران انتخابات آمریکا و بازار سهام چین، سرمایه گذاران در جهت بازگشت

به گزارش اسلیم فا، تهران- خبرنگاران- گزارش ها حاکی است ️که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که کشمکش بر سر اعلام نتایج آن همچنان ادامه دارد، بر بازار سهام چین تاثیر داشته و بازار در انتظار اتفاقات جدیدی است.

خبرنگاران انتخابات آمریکا و بازار سهام چین، سرمایه گذاران در جهت بازگشت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از شبکه خبری ان. دی. تی. وی، در میان عدم اطمینان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، سرمایه گذاران در حال بازگشت به سمت چین هستند آنان توجه خود را به شرکت های چینی معطوف نموده اند، زیرا دولت بالقوه بایدن باعث افزایش سهام آسیا و یوان چین می گردد بسیاری بر این باورند که بایدن در صورت انتخاب موضع ملایم تری در برابر چین اتخاذ می نماید.

تحلیلگران می گویند که موانع فعالیت های شرکت های چینی که قصد سرمایه گذاری یا کسب درآمد در ایالات متحده دارند، نه تنها به دلیل موضوعات حساس مانند جنگ تجاری و هنگ کنگ، بلکه به دلیل تهدید چین برای امنیت ملی ایالات متحده به وسیله فناوری و نگرانی های گمراه کردن سرمایه گذاران توسط چین می تواند ادامه یابد.

آن گونه که اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین گزارش نموده است در همین حال، شرکت داروسازی فایزر(Pfizer) درخواست های غیررسمی مربوط به فعالیت خود در چین دریافت نموده است این درخواست ها بر اساس واحد قانون اقدامات فساد آمیز خارجی (FCPA) دادگستری و کمیسیون معاملات ارزی و اوراق بهادار آنالیز شده است این شرکت درگیر پرداخت های غیرقانونی برای برنده شدن تجارت در خارج از کشور ازجمله در روسیه، بلغارستان، چین و ایتالیا است.

بر پایه این گزارش، برای شرکت ها بویژه شرکت های خارجی که سهام آن ها در ایالات متحده معامله می گردد، رشوه دادن به مقامات دولتی در کشورهای خارجی غیرقانونی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1370

به "خبرنگاران انتخابات آمریکا و بازار سهام چین، سرمایه گذاران در جهت بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات آمریکا و بازار سهام چین، سرمایه گذاران در جهت بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید