خسارت کرونا به واحدهای گردشگری طبس و فردوس

به گزارش اسلیم فا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی روز چهارشنبه 14 آبان ماه گفت: تا به امروز 12 واحد گردشگری طبس که از کرونا آسیب دیده اند در سامانه کارا ثبت نام نموده اند.

خسارت کرونا به واحدهای گردشگری طبس و فردوس

برای سفر با تورهای لحظه آخری پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

او اضافه نمود: واحد های اقامتی شامل هتل ها، اقامتگاه ها و مجتمع ها و واحد های پذیرایی شامل رستوران های بین راهی، سفره خانه ها و مجتمع های خدماتی بین راهی هستند که از بیماری کرونا آسیب دیده اند.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع خراسان جنوبی توضیح داد: 56 واحد گردشگری طبس دچار خسارت های فراوانی شده اند که میزان آن 335 میلیارد ریال برآورد شده است.

او مطرح کرد: تا کنون 80 میلیارد ریال تسهیلات به تأسیسات گردشگری طبس پرداخت شده است.

عربی با اشاره به ظرفیت اشتغال زایی واحد های گردشگری در شهرستان طبس گفت: تا به امروز 218 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این واحد ها مشغول فعالیت بوده اند.

او همچنین از پرداخت دو میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به واحد های گردشگری فردوس اطلاع داد و اظهار داشت: تا به امروز 13 واحد گردشگری آسیب دیده از کرونا در شهرستان فردوس در سامانه کارا ثبت نام نموده اند.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اشتغال زایی واحدهای گردشگری در فردوس، اضافه نمود: تا کنون 160 نفر به صورت مستقیم در این واحد ها مشغول فعالیت بودند. 30 واحد گردشگری این شهرستان دچار خسارات فراوانی شده اند که میزان آن 150 میلیارد ریال است.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1364

به "خسارت کرونا به واحدهای گردشگری طبس و فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت کرونا به واحدهای گردشگری طبس و فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید