خودرو عضلانی چری به ایران می آید؟، عکس

به گزارش اسلیم فا، به تازگی چری TJ-1 در خیابان های چین شکار عکاسان شده است. SUV کامپکتی که سبک آفرودی دارد و برای اولین بار به وسیله چری عرضه می گردد.

خودرو عضلانی چری به ایران می آید؟، عکس

مسعود عابدینی- سبک خاص طراحی در این خودرو دیده می گردد که در قیاس با مدل های دیگر چری،ساده و شیک است. این سادگی و فرم مکعبی داشتن و عضلانی بودن، آفرودی بودن چری TJ-1 را توجیه می نماید.

در نمای جلویی شاهد جولان جلوپنجره بزرگ با همان سبک همیشگی چری هستیم. به علت کوچک بودن چراغ های اصلی و دیلایت،جلوپنجره بزرگتر نشان داده می گردد. چراغ دیلایت مستطیلی شکل بوده و دارای گرافیک ماتریسی است.چراغ ااصلی به شکل دوتایی و جدا شده در قسمت پایین تری قرار دارند.

در نمای پشتی شاهد چراغ متصلی هستیم که ساده طراحی شده و هماهنگی خوبی با نمای جلویی دارد. در دیفیوزر خودرو دو اگزوز را می بینیم که تعیین نیست که واقعی هستند یا تزئینی.

نمای جانبی TJ-1 سادگی خود را حفظ نموده است.دستگیره های مخفی و هم سطح با بدنه به همراه مشکی شدن کنار شیشه های جانبی،در این قسمت دیده می گردد.

همچنان رینگ های کوچک و بد فرم چری در محصولات نو دیده می گردد و تعیین نیست که چینی ها چه زمانی قرار است در طراحی رینگ پیشرفت نمایند!

با کابینی پر از نمایشگرهای مختلف در جهت های گوناگون روبه رو هستیم.دریچه های تهویه هوا به شکل عمودی در دو طرف قرار دارند و به وسیله یک دریچه کشیده و مخفی دیگر در وسط،به هم متصل شده اند. در کنسول وسط خودرو،سبک خاصی از اهرم تعویض دنده در کنار موس و کنترلرهای دیگر به چشم می خورد.طراحی تودری ها و عناصری مثل دستگیره های در به شکلی عضلانی طراحی شده که با آفرودی بودن خودرو متناسب هستند.

صندلی های جیر،گرمایش و تهویه و ماساژ صندلی،صفحه نمایش مرکزی شناور 14.8 اینچی،صفحه نمایش هدآپ،سیستم صوتی SONY، پد شارژ بی سیم،تشخیص چهره،سیستم یاری رانندگی سطح 2+ و... از امکنات شاخص در چری TJ-1 هستند.

انتظار می رود چری، TJ-1 را در دو مدل روانه بازار کند: مدل اول 1.6 لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و مدل دوم پلاگین هیبریدی بوده و دارای یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی است که به صورت چهارچرخ محرک عرضه می گردد.مدل دوم دارای برد الکتریکی خالص بیش از 100 کیلومتر و برد کامل 1200 کیلومتری با سوخت کامل و شارژ کامل خواهد بود.

انتظار می رود چری TJ-1 اواخر ماه جولای عرضه گردد.بعید نیست که این چینی نو را هم در کنار محصولات دیگر چری در ایران ببینیم...

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 فروردین 1402 بروزرسانی: 4 فروردین 1402 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2292

به "خودرو عضلانی چری به ایران می آید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو عضلانی چری به ایران می آید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید