داورزنی: اگر در انتخابات فدراسیون والیبال پیروز شوم، وزیر ورزش درباره دو شغله بودنم تصمیم می گیرد!، با قدرت به کارم ادامه می دهم

به گزارش اسلیم فا، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان اعلام کرد که با قدرت در معاون وزارت ورزش به کارش ادامه می دهد.

داورزنی: اگر در انتخابات فدراسیون والیبال پیروز شوم، وزیر ورزش درباره دو شغله بودنم تصمیم می گیرد!، با قدرت به کارم ادامه می دهم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: حفظ آرامش و ثبات در ورزش از اهم موضوعاتی است که باید همگی آن را دنبال کنیم و ما هم در تلاش هستیم بهترین شرایط را برای رشته های ورزشی با پرهیز از حاشیه و ایجاد آرامش مهیا کنیم.

وی در خصوص شایعه استعفایش گفت: این موضوع از زمانی مطرح شد که تاریخ ثبت نام کاندیداهای فدراسیون والیبال مطرح و ما هم با تأکید بر رعایت قانون زمان را برای ثبت نام کاندیداها اعلام کرده و اینجانب نیز وارد عرصه شدم. ثبت نام من هم به معنی استعفایم نیست و انشاءلله پس از ارزیابی صلاحیت ها و حضور اینجانب در انتخابات و برگزاری مجمع مشخص می شود که می توانم به عنوان معاون وزیر در وزارت انجام وظیفه کنم یا در فدراسیون.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: چنانچه در انتخابات فدراسیون بتوانم پیروز شوم در این صورت دو شغله خواهم شد و در این صورت است که مطابق قانون در وزارت نمی توانم انجام وظیفه کنم. در این شرایط، مطابق قانون، وزیر ورزش تصمیم خواهد گرفت و اینجانب تا آن زمان با قوت و قدرت به کار خود ادامه خواهم داد.

داورزنی با مهم خواندن شرایط فعلی ورزش برای آماده سازی تیم ها برای کسب سهمیه المپیک 2020 هماهنگی و همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را در سطحی بسیار خوب توصیف و شرح داد که براساس مصوبات در پی این هستیم در آستانه المپیک، بهترین شرایط را برای تیم های ملی که توانسته اند کسب سهمیه کنند، فراهم کرده و امکانات لازم را برای آن تدارک ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 493

به "داورزنی: اگر در انتخابات فدراسیون والیبال پیروز شوم، وزیر ورزش درباره دو شغله بودنم تصمیم می گیرد!، با قدرت به کارم ادامه می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: اگر در انتخابات فدراسیون والیبال پیروز شوم، وزیر ورزش درباره دو شغله بودنم تصمیم می گیرد!، با قدرت به کارم ادامه می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید