فخری: حقوق ورزشکارانی که سهمیه نو گرفتند یک جا پرداخت می گردد

به گزارش اسلیم فا، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: 11 نفر هم در دور تازه سهمیه گرفتند که آنان هم کل حقوق خود را به صورت یک جا دریافت می نمایند.

فخری: حقوق ورزشکارانی که سهمیه نو گرفتند یک جا پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی درباره جلسه روز گذشته مسئولان در خصوص المپیک توکیو گفت: آخرین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک بود که در روز گذشته در محل وزارت ورزش و با حضور وزیر محترم، معاون وزیر، ریاست و مسئولین کمیته برگزار گردید. از مهمترین نتیجه این جلسه انتخاب پرچمدار المپیک بود که پس از بحث و نظرسنجی که از روسای محترم فدراسیون صورت گرفته بود 4 ورزشکار به مرحله نهایی برای گزینه پرچمداری انتخاب شده بودند که در نهایت صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال به اسم پرچمدار این دوره از رقابت ها انتخاب شد.

وی که با رادیو ورزش گفت وگو می کرد، با اشاره به ورزشکاران دیگر برای انتخاب پرچمداری اضافه کرد: تیم هایی باید انتخاب می شدند که در آن موقع در توکیو حضور داشتند که خیلی از تیم ها در جدول های زمانی مختلف اعزام می شوند که در زمان افتتاحیه 7 تیم ورزشی ما حضور داشتند و نیکخواه بهرامی از بین میرهاشم حسینی از تکواندو، علی پاکدامن از شمشیربازی و میلاد عبادی پور هم از والیبال بود که با اکثریت آراء انتخاب شد.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی ادامه داد: موضوع بعدی جلسه بحث حقوق قهرمانان بود که با چالشی روبرو بودیم از این منظر که حدود یک سال و نیم تا دو سال از نفراتی که کسب سهمیه نموده بودند و قرار بود وارد المپیک شوند، گذشته بود. در بعضی از رشته ها مثل کشتی در چند وزن که ورزشکاران کسب سهمیه کردند با نفرات اعزامی متفاوت هستند. ستاد عالی به نفراتی که سهمیه کسب کردند حقوق 5 میلیونی را به مدت 18 ماه پرداخت نموده است. بقیه ورزشکارانی که سهمیه ای ندارند و قرار شد برای جبران زحمات آنها کل حقوق شان به صورت یک جا پرداخت گردد. 11 نفر هم در دور نو سهمیه گرفتند که آنان هم کل حقوق خود را به صورت یک جا دریافت می نمایند.

فخری در پاسخ به این سوال که چرا علی پاکدامن به اسم پرچمدار انتخاب نشد، گفت: مجتبی عابدینی هم در نظرسنجی های دور اول انتخاب شده بود. ما 5 سال هست که برای روز 2 مرداد زحمت کشیدیم و حالا در یک مرداد پاکدامن خود را خسته کند و به علت مسائل امنیتی 6 ساعت آن ها را زودتر فرا می خوانند که این اتفاق باعث از دست رفتن فردای ورزشکار ما می شد. من علی رغم اینکه یک اتفاق بزرگی محسوب می شد ولی هدف اصلی در المپیک که کسب سهمیه است را اولویت قرار دادم و ضمن احترام به جامعه ورزشی شمشیربازی این اجازه را به او ندادم.

وی درباره حواشی اخیر کاراته اسم کرد: کمیته دغدغه خود را به این موضوع به اسم یکی از رشته های مهم ورزشی کشور ابراز کرد. جلسه خوبی را داشتیم و من از رئیس فدراسیون تشکر می کنم که به خاطر ورزش کشور کوتاه آمدند و حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از این بحران جلوگیری کردند. اجازه بدهیم که کاراته وارد حاشیه نگردد. از عصر گذشته هم بچه ها تمرینات خود را آغاز کردند.

فخری در سرانجام گفت: 10 تیرماه مراسم بدرقه خوبی را خواهیم داشت و کلیه ورزشکاران در آن حضور دارند که بتوانیم گردهمایی و برنامه های فرهنگی خوبی برای آنان داشته باشیم. در تیر ماه هم فضای المپیکی خوبی در کشور حاکم می گردد. در بیلبوردهای سطح شهر هم شاهد تصاویر ورزشکاران خواهیم بود که امیدوارم اتفاقات خوبی را در المپیک توکیو رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1814

به "فخری: حقوق ورزشکارانی که سهمیه نو گرفتند یک جا پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: حقوق ورزشکارانی که سهمیه نو گرفتند یک جا پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید