در خانه خود لوستر تزیینی زیبا بسازید

به گزارش اسلیم فا، در زمان ورود به هر فضایی همانند خانه، اولین بخشی که توجه افراد را به خود جلب نموده و نگاهی کلی از فضا به آن ها می بخشد، زیبایی و شکل ظاهری سقف آن فضا است.

در خانه خود لوستر تزیینی زیبا بسازید

انتخاب یک لوستر مناسب برای منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مطلب از خبرنگاران به بیان روش های ساخت لوستر در منزل می پردازیم.

روش های ساخت لوستر در منزل

با شما هستیم تا به طور مفصل به موضوع ساخت لوستر بپردازیم تا شما را با ایده هایی آشنا کنیم که می توانند یک لوستر خلاقانه و زیبا را برایتان در پی داشته باشند.

ساخت لوستر شیشه ای با ظرف مربا

یکی از برترین و در عین حال، آسان ترین راه ها برای ساخت لوستر این است که به سراغ شیشه های مربا، ترشی و غیره بروید و آن ها را به گونه ای طراحی کنید که یک لوستر زیبا و متفاوت را شکل دهند. شما می توانید با یاری این روش از ساخت لوستر و نحوه طراحی و چیدمان این ظروف شیشه ای، از لوستر خود در سبک های متفاوت دکوراسیون همانند معاصر، سنتی و غیره بهره ببرید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب 7 وسیله ای که خانه شما را کوچک و زشت می نماید سر بزنید.

ساخت لوستر موزیکال از روش های ساخت لوستر در منزل

اگر صفحات گرامافون قدیمی یا سی دی دارید، بهتر است آن ها را دور نیندازید و با کمی خلاقیت، دست به ساخت لوستر موزیکالتان بزنید. همان طور که در این تصویر می بینید، طراحی لوستر فانتزی و خلاقانه با یاری این روش، فضای خانه تان را شیک تر و متفاوت تر خواهد نمود.

پیشنهادی که برایتان داریم این است که با دسته بندی صفحه ها و سی دی ها بر اساس ژانرها و سبک های متفاوت، طراحی خارق العاده تری ایجاد نموده و به نوعی، خالق روایت های داستانی شوید. برای چسباندن این صفحات در کنار یکدیگر هم می توانید از چسب حرارتی یا مدل های مشابه آن بهره ببرید.

ساخت لوستر با بطری نوشابه

ساخت لوستر با یاری بطری نوشابه نیز یکی دیگر از ایده های خلاقانه ای است که با یاری آن می توانید فضای جسورانه و متفاوتی را در خانه خود ایجاد کنید. نکته مجذوب کنندهی که می توان در رابطه با ساخت لوستر به این سبک گفت، آن است که داشتن چنین لوسترهایی می تواند در بازیافت این شیشه ها نیز موثر باشد و یک حرکت دوستدار محیط زیست به حساب آید. می توانید تعداد و نوع بطری ها را بر اساس اندازه نور مورد نظر خود انتخاب کنید. طبیعی است که داشتن فضایی بزرگ تر، به لوستری نورانی تر و در پی آن تعداد بیشتری از بطری نوشابه احتیاج خواهد داشت.

ساخت لوستر با کارد و چنگال از روش های ساخت لوستر در منزل

قطعا شما هم مثل بسیاری دیگر از افراد از شنیدن این نوع از لوستر، متعجب خواهید شد. ساخت این لوستر متفاوت و مجذوب کننده، تنها به تعدادی قاشق، چنگال، کارد و حتی فنجان و نعلبکی احتیاج خواهد داشت. توصیه ای که برایتان داریم این است که برای ایجاد یکدستی در مدل لوستر خود به سراغ المان هایی بروید که از نظر متریال با هم هماهنگی دارند.

ساخت آباژور نخی

داشتن یک لوستر ساده و در عین حال زیبا با یاری نخ می تواند فضای متفاوت و مجذوب کنندهی برایتان ایجاد کند. شما می توانید با ساخت منگوله و ایده های دیگری در حاشیه آباژور، مدل مجذوب کننده و متفاوتی ایجاد نموده و فضای خانه تان را زیباتر کنید. این مدل از آباژورها برای فضاهای متفاوتی همانند اتاق کودک، مناسب خواهد بود. چنین مدل هایی از لوستر می تواند برای اتاق کودک شما بسیار مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ساده ترین روش برای نوکردن مبلمان در منزل را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2171

به "در خانه خود لوستر تزیینی زیبا بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه خود لوستر تزیینی زیبا بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید