دورخیز پسر بااخلاق کشتی ایران برای رویدادهای 2022

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، بی تردید محمدحسین محمدیان یکی از امیدهای کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو بود که بنا به دلایلی در این آوردگاه بزرگ دنیای دستش از مدال خالی ماند. او بعد از بازگشت از المپیک کمتر در مورد ناکامی در المپیک حرف زد و بیشتر به ریکاروی روحی و جسمی و استارت دوباره تمریناتش تمرکز کرد. به هر حال با گذشت زمان، محمدیان توانست بعد از انجام تمرینات نسبتاً مطلوب در رقابت های قهرمانی نظامیان دنیا در تهران به میدان برود و در نهایت با قهرمانی در وزن 97 کیلوگرم، رفته رفته به بازگشت به روزهای اوج امیدوار گردد.

دورخیز پسر بااخلاق کشتی ایران برای رویدادهای 2022

به همین دلیل محمدحسین محمدیان پس از قهرمانی در رقابت های نظامیان دنیا و بازگشتی طلایی به میادین کشتی به خبرنگاران گفت: اریک ژیوئف از روسیه از مدعیان اصلی وزن من بود که خوشبختانه توانستم او را در فینال شکست دهم و به مدال طلای وزن 97 کیلوگرم برسم

وی که مدال برنز رقابت های دنیای 2014 ازبکستان را در هم کارنامه دارد در مورد برنامه هایش برای جبران ناکامی المپیک و حضور در میادین مهم پیش رو گفت: سال آینده پیکارهای قهرمانی 2022 دنیا در صربستان و بعلاوه بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین را پیش رو داریم که به فاصله کم از هم برگزار می گردد. طبیعتاً من هم مثل همواره تابع کادر فنی و در خدمت تیم ملی هستم و طبق چرخه انتخابی در هر میدانی که برایم در نظر گرفته گردد، شرکت می کنم.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که اهالی کشتی در بازی های المپیک 2020 توکیو در انتظار رویارویی محمدحسین محمدیان با رشید سعدالله اف روس و درخشش او بودند، این آزادکار بااخلاق مازندرانی تن به شکست غیرمنتظره ای در برابر اودیکادزه گرجستانی داد و ناباورانه در همان گام نخست از دور رقابت ها حذف شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2007

به "دورخیز پسر بااخلاق کشتی ایران برای رویدادهای 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز پسر بااخلاق کشتی ایران برای رویدادهای 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید