دیدار با عراق برای تیم ملی کلیدی است، نباید کار به اما و اگر بکشد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو پیروزی برابر هنگ کنگ و کامبوج، در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به سد محکمی به اسم بحرین برخورد کرد تا نخستین شکست ایران در این مسابقات و اولین شکست ویلموتس با تیم ملی ایران شکل گیرد. ملی پوشان کشورمان در چهارمین و یکی از حساس ترین بازیهای خود در این مسابقات، روز پنجشنبه میهمان تیم ملی عراق در کشور اردن هستند.

دیدار با عراق برای تیم ملی کلیدی است، نباید کار به اما و اگر بکشد

مهدی پاشازاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این حساس ترین بازی ایران در این مسابقات است و اهمیت این بازی آنقدر بالا هست که بتوان گفت کلید صعود به جام جهانی می باشد.

وی اضافه کرد: اگر عراق را شکست دهیم، می گردد گفت همه چیز به روال عادی باز می گردد و می توان به پیروزی برابر این تیم و بحرین در ایران امیدوار بود تا بدون دردسر از گروه صعود کنیم. در غیر این صورت کار تیم ایران برای صعود از همین گروه مقدماتی به اما و اگر خواهد کشید.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: مقابل بحرین در باد پیروزی پر گل کامبوج خوابیده بودیم و فکر کردیم الان باید به این تیم هم گل های زیادی بزنیم و غافلگیر شدیم و شکست را پذیرفتیم. شکستی که امیدوارم برای تیم فوتبال ایران گران تمام نگردد. ان شاءالله که این اشتباه مقابل عراق تکرار نمی گردد و بچه های ما با همه توان از همان دقیقه اول کار خواهند کرد.

پاشازاده در ادامه بیان داشت: اگر ان شاءالله از این گروه صعود کنیم، در مرحله بعدی اگر نگوییم کارمان ساده تر است، حداقل می توان گفت به دشواری این مرحله نیست.

مدافع پیشین تیم ملی ایران گفت: الان که 4 تیم مستقیم از آسیا به جام جهانی می فرایند قائدتا شانس تیم ایران خیلی زیاد می گردد و باید از این شانس بالا استفاده کرد. آمار و ارقام می گوید ایران بهترین تیم فوتبال آسیا است و ما باید در عمل هم این بهترین بودن و اول بودن در رنکینگ را نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 647

به "دیدار با عراق برای تیم ملی کلیدی است، نباید کار به اما و اگر بکشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار با عراق برای تیم ملی کلیدی است، نباید کار به اما و اگر بکشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید