دروازه بان هنگ کنگ: نباید برابر ایران امتیاز از دست بدهیم، نوهنگ: باید سخت کوشش کنیم

به گزارش اسلیم فا، 2 بازیکن تیم ملی فوتبال هنگ کنگ به اظهار نظر درباره رویارویی با ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 پرداختند.

دروازه بان هنگ کنگ: نباید برابر ایران امتیاز از دست بدهیم، نوهنگ: باید سخت کوشش کنیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال هنگ کنگ سه شنبه هفته جاری در دومین بازی خود از گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا میزبان ایران است. هنگ کنگ در بازی نخست خود در زمین کامبوج به تساوی یک - یک دست یافت.

یه هونگویی، دروازه بان تیم ملی فوتبال هنگ کنگ درباره رویارویی با ایران گفت: ما نباید ذهنیت شکست یا پیروزی را از دست دهیم و در بازی خانگی باید گل بزنیم. مسئله مهم این است که بازی برابر ایران را خوب آغاز کنیم. باید ذهنیت پیروزی هنگ کنگ بیشتر از شکست باشد و امیدوار هستم در در بازی روز سه شنبه در خانه به حریف قدرتمندمان گل بزنیم.

لیانگ نوهنگ، مدافع تیم ملی فوتبال هنگ کنگ نیز گفت: اگر نخواهیم نمایش خوبی برای بازی روز سه شنبه داشته باشیم، سفرمان به ایران در بازی برگشت ناخوشایند خواهد بود. بسیاری از بازیکنان ایران در اروپا بازی می نمایند و بدون توجه به این مسئله ذهنیت بازیکنان هنگ کنگ برای بازی بسیار مهم خواهد بود. پوشیدن پیراهن تیم ملی ارزشمند است و با کار سنگین و کوشش زیاد حتی در نهایت اگر بازنده هم باشیم طرفداران ما را درک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 414

به "دروازه بان هنگ کنگ: نباید برابر ایران امتیاز از دست بدهیم، نوهنگ: باید سخت کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان هنگ کنگ: نباید برابر ایران امتیاز از دست بدهیم، نوهنگ: باید سخت کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید