رایزنی انصارالله با نمایندگان اتحادیه اروپا درباره اوضاع انسانی و محاصره یمن

به گزارش اسلیم فا، سخنگوی جنبش انصارالله از رایزنی با سفیران کشورهای اروپایی درباره اوضاع فاجعه بار انسانی یمن به سبب ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی اماراتی و محاصره ظالمانه آن اطلاع داد.

رایزنی انصارالله با نمایندگان اتحادیه اروپا درباره اوضاع انسانی و محاصره یمن

با ما سفر کنید و با تور اروپا تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه المسیره، محمد عبدالسلام گفت امروز ملاقاتی با سفیر اتحادیه اروپا در یمن انجام شد که طی آن اعلان مشترکی که با سازمان ملل آنالیز می گردد و نیز اوضاع انسانی و مبادله اسیران، کشتی صافر و تشدید تجاوزات نظامی دشمن مورد آنالیز نهاده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید

وی اضافه کرد ما در این ملاقات بر موضع خود در مورد تمام این مسائل تاکید نموده و گفتیم کسانی که در برابر صلح در یمن مانع تراشی می نمایند و بر ادامه محاصره و تجاوزات اصرار می ورزند، کشورهای متجاوز و جنگ افروز هستند و بحران انسانی تنها یکی از نتایج آشکار محاصره ظالمانه و پیامدهای فاجعه بار آن برای تمام ملت یمن است.

عبدالسلام با اشاره به انعطاف پذیری انصارالله در پرونده مبادله اسیران با وجود سرسختی و قلدرمآبی متجاوزان سعودی و اماراتی تاکید نمود متجاوزان همچنان اسیران و بازداشت شدگان را در معرض انواع شکنجه جسمی و روحی و حتی قتل قرار می دهند.

وی همچنین از ملاقات با سفیران هلند و چین در مورد مسائل سیاسی، امنیتی و انسانی یمن و چالشهای منطقه ای و بین المللی اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1329

به "رایزنی انصارالله با نمایندگان اتحادیه اروپا درباره اوضاع انسانی و محاصره یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی انصارالله با نمایندگان اتحادیه اروپا درباره اوضاع انسانی و محاصره یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید