روبرت لواندوفسکی: سال جاری می خواهیم صیاد باشیم تا ترسی از صید شدن نداشته باشیم

به گزارش اسلیم فا، فوتبال دنیا - مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید اینکه تیمش در کورس قهرمانی در تعقیب بورسیا دورتموند قرار گرفته آنقدرها هم بد نیست.

روبرت لواندوفسکی: سال جاری می خواهیم صیاد باشیم تا ترسی از صید شدن نداشته باشیم

به گزارش خبرنگاران ، روبرت لواندوفسکی معتقد است که به وجود آمدن فاصله ای 9 امتیازی میان بایرن مونیخ با بورسیا دورتموند صدرنشین در انتها هفته سیزدهم بوندس لیگا به منزله قرار داشتن باواریایی ها در وضعیتی بحرانی نیست.

لواندوفسکی که در این فصل 12 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و تا الان آقای گل بوندس لیگاست، اعتقاد دارد که تیمش می تواند روی بورسیا دورتموند فشار بیاورد و برخلاف فصول گذشته که از ابتدا تا انتها فصل صدر جدول را حفظ می کرد، سال جاری می تواند از رده های پایین تر خودش این افتخار را کسب کند.

لواندوفسکی در این باره به نشریه بیلد گفت: چند هفته آخر برای ما بسیار سخت بوده است. ما به شیوه ای غیرعادی امتیاز از دست داده ایم به خصوص در دقایق انتهای دیدارهایی که عملاً آنها را برده بودیم. اوضاع مان کمی عجیب و غریب بود.

لواندوفسکی اضافه نمود: بعد از چند هفته ابتدای فصل ما فکر می کردیم که اوضاع مانند چند فصل گذشته خواهد بود، اما ما به اندازه کافی مراقب نبودیم. با این حال ما بار دیگر در مسیر مناسب قرار گرفته ایم. گاهی اوقات اصلاً بد نیست که شما از رده دوم (بایرن مونیخ در حال حاضر در رده چهارم واقع شده است) به سمت قهرمانی حمله کنید. ما الان از اینکه صیاد هستیم، رضایت داریم. در چند سال گذشته ما همیشه باید پشت سرمان را نگاه می کردیم تا ببینیم که چه کسانی دارند به ما نزدیک می شوند و الان باید مقابل خود را نگاه کنیم. وقتی شما کسی را مقابل تان می بینید، یعنی اینکه باید فشار بیشتری را متحمل شوید.

مهاجم لهستانی باواریایی ها در انتها تأکید کرد: وقتی که تیمی جلوی شما باشد، برای قهرمان شدن بیشتر انگیزه پیدا می کنید، چون می خواهید به تیم بالای جدول برسید. حمله کردن از پشت سر به عنوان یک صیاد راحت تر از آن است که پیشتاز باشید و مدام مجبور باشید که پشت سرتان را نگاه کنید به خصوص زمانی که شما تجربه کافی هم ندارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 114

به "روبرت لواندوفسکی: سال جاری می خواهیم صیاد باشیم تا ترسی از صید شدن نداشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبرت لواندوفسکی: سال جاری می خواهیم صیاد باشیم تا ترسی از صید شدن نداشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید