ساخت 450زمین چمن مصنوعی در دستور کار وزارت ورزش است

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، ژاله فرامرزیان عصر چهارشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی خانه جوانان سمنان به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران بابیان اینکه احداث زمین چمن مصنوعی در روستاها به توسعه زیرساخت های ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان کمک می نماید، ابراز داشت: بر همین اساس ساخت 450 زمین چمن مصنوعی در دستور کار وزارات ورزش و جوانان قرار گرفته است که امیدواریم با همکاری دهیاری، بخشداری و فرمانداری های هر شهرستان بتوانیم احداث این تعداد زمین چمن مصنوعی را در روستاها محقق کنیم.

ساخت 450زمین چمن مصنوعی در دستور کار وزارت ورزش است

وی بابیان اینکه به دنبال فراهم کردن زیرساخت های لازم در حوزه ورزش به ویژه در روستاها هستیم، اضافه نمود: متاسفانه در بخش ورزش نیز با کمبود منابع اعتباری روبرو هستیم که در صورت تخصیص بودجه لازم می توانیم هشت هزار طرح نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

توزیع بودجه طرح های ورزشی بر اساس رویکرد آمایش سرزمینی

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه توزیع بودجه طرح های ورزشی بر اساس رویکرد آمایش سرزمینی است، ابراز داشت: اینکه کدام استان بتواند از این منابع به نحو احسن استفاده کند در ید مسئولان استانی خواهد بود که قطعا توزیع آن ها به کوشش مدیران مربوطه در این حوزه بستگی دارد.

فرامرزیان در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه در همه روستاها نمی توان اقدام به ساخت سوله ورزشی کرد لذا در برنامه وزارت ورزش و جوانان احداث خانه ورزش روستایی در دستور کار نهاده شد تا با تجهیز مکان های بلااستفاده در روستاها بتوانیم این خانه ها را به وسایل بازی نظیر فوتبال دستی، دارت، میز پینگ پنگ و غیره تجهیز کنیم.

وی اضافه نمود: از ابتدای امسال تاکنون 250 خانه ورزش روستایی در سرتاسر کشور فعال شدند که در مقایسه با سال گذشته همین تعداد خانه ورزش روستایی دایر گردیده است و این روند نشان می دهد توانستیم امسال در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی سهم مهمی ایفا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 26

به "ساخت 450زمین چمن مصنوعی در دستور کار وزارت ورزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 450زمین چمن مصنوعی در دستور کار وزارت ورزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید