ساده ترین راه برای تبدیل تصاویر به متن نوشتاری

به گزارش اسلیم فا، برای همه کسانی که می خواهند متنی را از روی کاغذی تایپ کنند، اینکار بسیار سخت است اما راه حل های جدیدی برای رفع این مشکل وجود دارد.

ساده ترین راه برای تبدیل تصاویر به متن نوشتاری

به گزارش خبرنگار ، به نقل از عربیک پست؛ گاهی اوقات شما یک سند رسمی یا اسکن شده دارید، اما می خواهید متن تایپ شده آن را در برنامه Word داشته باشید، در حالی که وقت و انرژی لازم برای نوشتن کلمه به کلمه به دستی را ندارید. یک راه حل هوشمندانه برای رفع این مشکل وجود دارد که کار را برای شما آسان کرده و به صرفه جویی در وقت شما می شود.

در ادامه روش های تبدیل تصاویر به متن نوشتاری آورده شده:

ساده ترین راه برای تبدیل تصاویر به متن از طریق Google Drive است، سرویسی که به صورت رایگان در دسترس کاربران Gmail واقع شده است.

گوگل درایو را باز کنید.

از فهرست تازه، بارگذاری پرونده را انتخاب کنید.

با ویژگی بارگذاری پرونده شروع به تبدیل تصاویر به متن نوشتاری کنید.

تصویری را که می خواهید محتوای آن را به متن تبدیل کنید بارگذاری کنید.

پس از بارگیری با دکمه سمت راست ماوس، روی پرونده کلیک کنید.

از منوی کشویی Open With را انتخاب کنید.

Google Docs را انتخاب کنید.

فایلی را که از طریق ویژگی Google Docs بارگذاری کرده اید باز کنید تا تصاویر را به متن نوشتاری تبدیل کنید.

وقتی پرونده تازهی را از Google Docs باز می کنید، متوجه می شوید که تصویر اصلی (JPG یا هر قالب دیگری) در پرونده وجود دارد و متن کامل آن را به صورت نوشتاری دنبال کنید تا بتوانید آن را به دلخواه اصلاح کنید. ممکن است اتفاق بیفتد که همه کلمات تصویر به متن نوشتاری تبدیل نشوند، اما بررسی تصویر اصلی و اصلاح یا نوشتن کلمات گمشده برای شما آسان تر خواهد بود. وقتی تصاویر را با Google Drive به متن تبدیل می کنید، این نتیجه مورد انتظار است.

علاوه بر روش قبلی، ده ها ابزار و وب سایت رایگان یا اشتراکی وجود دارد که خدماتی را برای بارگیری محتوای تصاویر در هر قالب در متن نوشتاری یا آنچه به نام OCR (تشخیص نوری شخصیت) شناخته می شود، ارائه می دهند. اگرچه بیشتر آن ها با متون انگلیسی بهتر از عربی کار می کنند.

از جمله برجسته ترین این سایت ها می توان به Converito، Small PDF، Free Online OCR، Zamzar، Online PDF Converter، Small Seo Tools، PDF Convertor اشاره کرد.

همه آن ها به روشی مشابه کار می کنند. شما تصاویر را با هر قالبی در آن ها آپلود و سپس انتخاب می کنید که به چه فرمتی تبدیل شود. اغلب Word را انتخاب می کنند، سپس Convert را فشرده و پرونده را در رایانه خود دانلود می کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1842

به "ساده ترین راه برای تبدیل تصاویر به متن نوشتاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین راه برای تبدیل تصاویر به متن نوشتاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید