مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات نانوا تا ابداع خیره کننده آئودی

به گزارش اسلیم فا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات نانوا تا ابداع خیره کننده آئودی

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

در نمایشگاه CES سال جاری از روبات نانوا رونمایی شد، روباتی که می تواند نان ها را به سالم ترین شکل ممکن و با سرعتی خیره نماینده تحویل کاربران دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تکنولوژی های مرتبط با خواب هر روز بیشتر می شوند و اغلب افرادی که با اختلالات خواب مواجهند می توانند با یاری این تکنولوژی ها با اختلالهای خواب خود خداحافظی نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک شعبه تازه کارخانه تسلا را در شانگهای افتتاح کرد. این شعبه در حومه شانگاهی خریداری شده و ارزشی 140 میلیون دلاری دارد. هدف از این کار، کاهش هزینه های تسلا در چین عنوان شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آئودی و دیزنی یک تجربه شگفت انگیز را در نمایشگاه CES 2019 به نمایش گذاشته اند. این تجربه که از مدت ها پیش در موردش صحبت می شد به کاربران اجازه می دهد در هنگام خودروسواری تجاربی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل در جریان رویداد فناوری CES یک متلک دیواری سنگین علیه رقبای خود منتشر نموده است. این متلک دیواری از آن جهت اهمیت دارد که به طور مستقیم آمازون و گوگل را هدف قرار داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

الگوریتم شناسایی احتمال خودکشی فیسبوک از سال 2017 به وسیله گروهی از پژوهشگران این شبکه اجتماعی در حال آزمون است و این روزها نیز بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید اصلا این الگوریتم چیست و چگونه کار می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2246

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات نانوا تا ابداع خیره کننده آئودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات نانوا تا ابداع خیره کننده آئودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید