شماره معلم خصوصی ابتدایی و دبستان تهران و کل ایران

به گزارش اسلیم فا، در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه مشاهده شماره معلم خصوصی ابتدایی و دبستان در تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه می شود.

شماره معلم خصوصی ابتدایی و دبستان تهران و کل ایران

اگر در جستجوی شماره معلم خصوصی ابتدایی و دبستان تهران و کل ایران هستید ... اگر می خواهید مستقیم با معلم های ابتدایی خانم و آقا تماس بگیرید و کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

نحوه مشاهده شماره تماس معلم های خصوصی ابتدایی

اگر در جستجوی برترین مدرسین ابتدایی و دبستان هستید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین فهرست مدرسین مقطع ابتدایی و سایر مقاطع ارائه شده است. برای تمامی معلم های ابتدایی و سایر مقاطع در ایران مدرس اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است که باعث می شود انتخاب مدرس و استاد از سایت مذکور کار بسیار راحتی باشد.

به عنوان مثال می توانید رشته تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی تمامی مدرسین را مشاهده کنید. مدرسین ذکر نموده اند که در کدام دانشگاه و در چه رشته ای درس خوانده اند. بعلاوه سوابق تدریس و رزومه کاری معلم های خصوصی در ایران مدرس قابل مشاهده است و اگر در جستجوی معلم مجرب و با سابقه هستید باز هم در سایت مذکور امکان انتخاب چنین اساتیدی وجود دارد. اساتید به صورت کامل ذکر نموده اند که قبلا در کدام آکادمیها و مدارس در تهران، کرج و یا هر جای ایران تدریس را انجام داده اند.

مدرسینی که استخدام رسمی آموزش و پرورش https://medu.gov.ir/ هستند و معلم رسمی می باشند هم در سایت مذکور حضور دارند. اگر برای شما مهم است فرزند شما از خدمات تدریس خصوصی مدرسین رسمی استفاده کند این امکان هم وجود دارد. در کنار تمامی این موارد در سایت ایران مدرس می توانید شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی تمامی مدرسین مقطع دبستان و سایر مقاطع را ببینید. با این توضیحات، انتخاب معلم خصوصی از سایت ایران مدرس آگاهانه، دقیق و بدون واسطه خواهد بود.

کلیک کنید: مشاهده شماره معلم خصوصی ابتدایی در ایران مدرس

می توانید فهرست مدرسین را با دقت آنالیز کنید و با توجه به توضیحات ارائه شده به وسیله ایشان یک معلم خوب و عالی برای مقطع ابتدایی انتخاب کنید. در ادامه به وسیله شماره موبایل یا شماره تلفن ارائه شده برای معلم انتخابی خودتان با ایشان تماس بگیرید و کلاس ها را هماهنگ نمایید. ضمناً، حین تماس تلفنی و حرف زدن با مدرسین هم به شناخت بهتری از ایشان خواهید رسید.

کلاس های خصوصی برای مقطع دبستان معمولا به صورت تدریس خصوصی در منزل برگزار می شود و به نظر می رسد تدریس آنلاین مگر در شرایط خاص خیلی مناسب نباشد. هر جای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، یزد، اهواز، ارومیه، کرمانشاه، سنندج، همدان و یا هر شهر دیگری از ایران که ساکن هستید با مراجعه به سایت ایران مدرس می توانید یک معلم خوب، حرفه ای، متخصص و متعهد با قیمت مناسب برای خودتان انتخاب نمایید.

در سایت مذکور برای بیشتر مدرسین فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی ارائه شده است و این هم باعث می شود انتخاب معلم خصوصی خوب کار بسیار راحتی باشد. برای مشاهده فیلم های نمونه تدریس مقطع دبستان ثبت شده به وسیله مدرسین بر روی عبارت ویدیوهای آموزش و نمونه تدریس مقطع ابتدایی کلیک کنید.

فیلم های نمونه تدریس یک هدایت بسیار خوب برای انتخاب معلم خصوصی است و شاید بیشتر از 10 صفحه نوشته بتواند در انتخاب درست معلم خصوصی موثر باشد. همانطور که گفته شد برای تمامی مدرسین در ایران مدرس می توانید شماره تماس مستقیم ایشان را مشاهده نموده و مستقیم با خود معلم ها حرف بزنید و کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید.

خصوصیات برترین مدرسین دبستان تهران و کل ایران

در ادامه کمی در رابطه با ویژگی های برترین مدرسین مقطع ابتدایی و دبستان در تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه می کنیم تا انتخاب یک معلم خوب برای شما کار راحت تری باشد. برترین مدرسین معمولا خودشان در دانشگاه خوب مانند دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa درس خوانده اند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل مدرسین دقت کنید. داشتن مدرک ارشد و دکتری به نسبت مدرک کارشناسی مزیت به شمار میرود.

از ویژگی های دیگر مدرسین خوب دبستان داشتن سابقه کاری بالا و تجربه زیاد است. برای تمامی اساتید در ایران مدرس سوابق تدریس ایشان ذکر شده است. نکته بعدی اینکه معلمی که مدرس و دبیر رسمی آموزش و پرورش است را هم می توانید در اولویت اول قرار دهید. از سایر ویژگی های برترین مدرسین ابتدایی می توان به داشتن سطح سواد بالا، تعهد به کار، ارائه قیمت مناسب برای کلاس های خصوصی، سر وقت حاضر شدن در کلاس های خصوصی، پشتیبانی کامل از شاگرد تا شب امتحان و ... اشاره کرد.

مقایسه کلاس آنلاین و تدریس خصوصی در منزل مقطع ابتدایی

همانطور که گفته شد، در مقطع ابتدایی و دبستان کلاس مجازی و آنلاین ممکن است زیاد بازدهی خوبی نداشته باشد و شاید دانش آموزان این مقطع زیاد با آن ارتباط برقرار ننمایند. البته مدرسین مجرب ممکن است با خلاقیت و روشهای تدریس نوین و نو بتوانند بازدهی مناسبی برای کلاس های آنلاین هم ایجاد نمایند، با این وجود باز هم برای مقطع دبستان و کلاس های اول تا ششم کلاس های حضوری که به صورت تدریس خصوصی در منزل و آکادمی برگزار می شود بازدهی بیشتری دارد.

در مقاطع تحصیلی بالاتر دانش آموزان به درک بیشتر و درست تری از کلاس و مدرسه رسیده اند و کلاس آنلاین هم می تواند مفید باشد اما در مقطع ابتدایی بهتر است در کلاس های حضوری معلم در کنار شاگرد حضور داشته باشد و به این ترتیب برترین نتیجه ممکن حاصل می شود.

قیمت تدریس خصوصی دبستان برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس

هزینه کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در سایت ایران مدرس تمامی مدرسین ذکر نموده اند که برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس چه نرخی را مد نظر دارند. البته بعضی از معلم ها در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته اند که به وسیله شماره تماس ارائه شده برای هر استاد می توانید قیمت کلاس خصوصی را بپرسید.

به صورت میانه قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس پایه ابتدایی در سال 1402 برای سطح پایه جلسه ای 150000 تومان، سطح معلم خوب جلسه ای 250000 تومان، سطح میانه بسیار خوب جلسه ای 350000 تومان و سطح معلم بسیار عالی جلسه ای حدودا 500000 تومان می باشد. البته این قیمت ها را به عنوان یک هدایت کلی در نظر بگیرید و برای مشاهده فهرست کامل مدرسین دبستان، رزومه و سوابق تدریس ایشان و قیمت درخواستی هر معلم به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.

هزینه کلاس خصوصی مقطع دبستان به مقدار تجربه معلم هم بستگی دارد. مدرسینی که سابقه کاری و تجربه بالاتری دارند معمولا هزینه بیشتری درخواست می نمایند. به عنوان مثال یک معلم خصوصی دوم ابتدایی با 20 سال سابقه به نسبت یک معلم تازه کار مسلما هزینه بیشتری درخواست می کند. بعلاوه، هزینه کلاس ها در شهرهای بزرگتر بیشتر است. مثلا، مدرس ریاضی سوم ابتدایی در تهران برای کلاس خصوصی به نسبت مدرس دیگری در همان پایه در یک شهر کوچک معمولا هزینه بیشتری درخواست می کند.

با در نظر گرفتن این موارد می توانید انتخاب بهتر و درست تری داشته باشید و یک معلم خصوصی خوب و با تجربه با قیمت مناسب انتخاب نمائید. علاوه بر معرفی اساتید و مدرسین خوب و مجرب، در ایران مدرس دانلود رایگان جزوه و نمونه سوال امتحانی مقطع ابتدایی هم ارائه شده است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2297

به "شماره معلم خصوصی ابتدایی و دبستان تهران و کل ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره معلم خصوصی ابتدایی و دبستان تهران و کل ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید