ضرورت بهره مندی همه اعضای جامعه از خدمات دانشگاه ها

به گزارش اسلیم فا، نظرپور گفت: دانشگاه باید به گونه ای خدمت رسانی کند که همه اعضای جامعه بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

ضرورت بهره مندی همه اعضای جامعه از خدمات دانشگاه ها

به گزارش ، محمد تقی نظر پور از ساختمان تازه تأسیس دانشکده پیرادامپزشکی و پروژه خیرساز ساختمان دانشکده فنی مهندسی حاج جلال تقوی زاده بازدید کرد. این پروژه در زیربنای 3750 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در دست احداث می باشد.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه در جلسه شورای دانشگاه اردکان شرکت کرد و در مورد نقش و رسالت دانشگاه های نسل جدید به بیان مطالبی پرداخت.

او در این جلسه با تشکراز گام های ارزنده دانشگاه اردکان در جهت سیاست های وزارت علوم اظهار کرد: خدمات دانشگاه باید به گونه ای ارائه گردد که علاوه بر دانشجویان کل جامعه از آن منتفع گردند.

نظرپور همچنین با اشاره به توان بالای صنعتی اردکان و استان، بیان نمود: دانشگاه اردکان می تواند در جهت ارتباط مؤثر با صنعت به نمونه ای پیروز تبدیل گردد.

او همچنین در مورد تکمیل طرح های عمرانی دانشگاه اردکان و مرتفع نمودن بعضی از احتیاج های آن و تسهیل در استفاده از امکانات واحد های آموزش عالی همجوار قول پیگری داد.

فاطمه بهجتی اردکانی رئیس دانشگاه اردکانی هم در این نشست با ارائه گزارشی گفت: دانشگاه اردکان یک دانشگاه جامع، مسأله محور، مهارت افزا و کارآفرین است و با کوشش همه دانشگاهیان به دنبال تحقق چشم انداز ترسیم شده برای دانشگاه هستیم.

او همچنین به طرح های عمرانی دانشگاه اردکان اشاره نمود و اضافه کرد: به غیر از ساختمان دانشکده فنی مهندسی، مجموعه کارگاه های خیری دکتر نصیری طوسی نیز با پیشرفت 25 درصد در دست احداث می باشد و در بیرون از دانشگاه نیز جهت احداث ساختمان مرکز مشاوره زمین از طرف خیر اردکانی سید محمد فاطمی به مساحت 3500 مترمربع در مرکز شهر اختصاص داده شده است که اخیراً عملیات عمرانی آن شروع شده است.

بهجتی اردکانی احداث سردر دانشگاه و محوطه سازی را از دیگر طرح های عمرانی این دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد: مجموعه وزارت علوم در تأمین اعتبارات و تسریع در اجرای این طرح ها دانشگاه را کمک رسانند.

در این نشست سایر اعضای شورای دانشگاه اردکان نیز به بیان دیدگاه های خود درخصوص مسائل حوزه آموزشی، عمرانی و فرهنگی دانشگاه پرداختند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 788

به "ضرورت بهره مندی همه اعضای جامعه از خدمات دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت بهره مندی همه اعضای جامعه از خدمات دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید