عبور آمار مبتلایان در آلمان از مرز یک میلیون نفر، مرگ های روزانه کرونایی رکورد زد

به گزارش اسلیم فا، انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از عبور آمار مبتلایان روزانه در این کشور از مرز یک میلیون نفر خبر داده و خاطرنشان کرد که در 24 ساعت گذشته 426 نفر هم بر اثر این بیماری جان باخته اند که بالاترین رکورد مبتلایان روزانه از زمان آغاز این بحران است.

عبور آمار مبتلایان در آلمان از مرز یک میلیون نفر، مرگ های روزانه کرونایی رکورد زد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از عبور آمار مبتلایان به کرونا در این کشور از مرز یک میلیون نفر اطلاع داد.

انستیتو رابرت کخ آلمان از ابتلای 22806 مورد جدید به کرونا در عرض 24 ساعت اطلاع داد که به این ترتیب شمار مبتلایان با عبور از مرز یک میلیون نفر به 1006394 نفر افزایش یافت.

در 24 ساعت گذشته 426 نفر هم در آلمان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که بالاترین شمار مرگ های روزانه در این کشوراز زمان شروع بحران کرونا بوده است.

موارد ابتلا به کرونا در آلمان در هفته های اخیر و در آستانه کریسمس به سرعت افزایش می یابد.

روز چهارشنبه صدر اعظم آلمان و مقامات ایالات این کشور بالاخره بعد از بحث های طولانی درباره تمدید محدودیت ها و چگونگی ادامه فرایند مبارزه با بحران کرونا در آستانه کریسمس با هم به توافق رسیدند. همچنین در این باره توافق شد که جشن های کریسمس سال جاری چگونه باید برگزار گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

خطوط اصلی که بعد از این نشست تعیین شد این بود که محدودیت ها در آلمان که تا سرانجام نوامبر در نظر گرفته شده بود باید در ماه دسامبر و تا ابتدای ژانویه ادامه یابد تا شهفرایندان بتوانند حداقل کریسمس را در گروه های کوچک جشن بگیرند.

اینکه در سال جدید اوضاع چگونه ادامه خواهد داشت هنوز تعیین نیست و بر خلاف آنچه چند هفته پیش مد نظر مقامات آلمانی بود ایالات و دولت فدرال آلمان یک استراتژی دراز مدت واقعی برای گذر از زمستان را ارائه نمی دهند.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اماکن فرهنگی و تفریحی و مهمان پذیر ها تا 20 دسامبر و احتمالا بعد از تغییر سال هم بسته خواهد ماند. محدودیت های ارتباطی هم تشدید می گردد. اجتماعات خصوصی از اول دسامبر تنها به یک خانوار و حداکثر یک خانوار دیگر محدود می گردد و در هر صورت باید حداکثر با 5 نفر به استثنای بچه ها تا 14 سال برگزار گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس توافقات صورت گرفته تعطیلات مدارس از 19 دسامبر شروع می گردد. از 23 دسامبر دیدارها با دوستان صمیمی تا حداکثر 10 نفر به استثنای بچه ها بالای 14 سال امکان پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1413

به "عبور آمار مبتلایان در آلمان از مرز یک میلیون نفر، مرگ های روزانه کرونایی رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور آمار مبتلایان در آلمان از مرز یک میلیون نفر، مرگ های روزانه کرونایی رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید