فالکون و سرباز زمستان با گذر از حمله به تایتان محبوب ترین سریال جهان شد

به گزارش اسلیم فا، بنا بر گزارش فوربز سریال فالکون و سرباز زمستان (Falcon and The Winter Soldier) به محبوب ترین مجموعه در حال پخش در سراسر جهان تبدیل شده است.

فالکون و سرباز زمستان با گذر از حمله به تایتان محبوب ترین سریال جهان شد

پایگاه آماری پَرت (Parrot) با توجه به دو شاخصه تقاضا و میانگین تماشا مجموعه های در حال پخش اعلام کرده میزان محبوبیت سریال ابرقهرمانی فالکون و سرباز زمستان 92.6 برابر بالاتر از میانگین محبوبیت سریال های جدید است. تا پیش از این نیمه نخست فصل خاتمهی سریال حمله به تایتان عنوان محبوب ترین سریال جدید و در حال پخش را در اختیار داشت.

  • تریلر نهایی فالکون و سرباز زمستان؛ سم به سپر کاپیتان تسلط می یابد

این میزان تقاضا و محبوبیت چشم گیر برای سریال جدید مارول حتی در قیاس با سایر مجموعه های ابرقهرمانی هم جالب توجه است. مثلا رقم محبوبیت و تقاضای سریال تحسین شده وانداویژن در هفته نخست انتشارش 67.6 بوده است. در میان این دست سریال ها تنها مندلورین در شاخصه محبوبیت و تقاضای سریال بین ها بالاتر از فالکون و سرباز زمستان قرار می گیرد؛ مندلورین در روزهای نخست پخش اش 108 برابر میانگین سریال های در حال پخش محبوب و پرمتقاضی بود. همچنین دیزنی پلاس هفته گذشته تایید کرد که قسمت اول سریال فالکون و سرباز زمستان بیش از هر سریال دیگری در این سرویس استریم تماشا شده است.

پس از گذشت نزدیک به یک دهه از حضور کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول او با انتقام جویان: خاتمه بازی به نظر از این دنیا خارج شده است. در خاتمه انتقام جویان دیدیم که استیو سپر کاپیتان آمریکا را به سم سپرد و به این ترتیب نشان داد که او کاپیتان جدید دنیای سینمایی مارول خواهد بود. کاوش در سریال فالکون و سرباز زمستان و تلاش برای پذیرش سپر توسط سم، نشان می دهد که چرا او گزینه درستی برای تصاحب سپر بوده است.

فالکون تنها گزینه برای دریافت سپر کاپیتان آمریکا نبود. کمیک ها تصور می کردند که باکی بارنز و چند نفر دیگر خیلی راحت تر از فالکون تبدیل به کاپیتان آمریکا شوند، اما مارول شانس سباستین استن را برای دریافت عنوان و سپر کاپیتان آمریکا نادیده گرفت. این تصمیم در ابتدا شبهه هایی را برای دوست داران مارول ایجاد کرد، اما انتها تبدیل شدن فالکون به کاپیتان آمریکا منطقی جلوه کرد. اکنون، ایوانز قصد دارد توضیح دهد چرا تصاحب سپر توسط فالکون تصمیم درستی بوده است.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1646

به "فالکون و سرباز زمستان با گذر از حمله به تایتان محبوب ترین سریال جهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فالکون و سرباز زمستان با گذر از حمله به تایتان محبوب ترین سریال جهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید