فرصت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد

به گزارش اسلیم فا، فرصت ثبت درخواست دانشجویان در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی جهت نیمسال اول 1402-1401 تمدید شد.

فرصت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با توجه به درخواست مکرر دانشگاه ها مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال نیمسال اول 1401-1402 مقاطع کاردانی تا دکتری عمومی تا روز سه شنبه 3 خرداد ماه 1401 تمدید شد.

امکان ثبت درخواست تازه، پیگیری و در صورت اعلام نقص به وسیله دانشگاه امکان اصلاح اطلاعات و مدارک درخواست میهمانی و در صورت ارسال به دانشگاه یا دانشگاه های مقصد امکان تکمیل اطلاعات و مدارک مقصد وجود دارد.

فرم های میهمانی و انتقال به صورت مجزا است و متقاضیان که هر دو درخواست میهمانی و انتقال را دارند باید در هر دو فرم ثبت درخواست نمایند.

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول 1402-1401 از 20 فروردین ماه 1401 فعال شده است و پیش از این دانشجویان تا 31 اردیبهشت 1401 فرصت داشتند نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا اقدام نمایند.

ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا های انتقال و میهمانی دانشجویان تنها بر اساس سامانه اینترنتی انتقال و مهمانی و با رعایت شرایط مصوب مطابق آیین نامه های آموزشی شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف و در بازه های زمانی اعلامی صورت می گیرد.

جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول 1402-1401

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام نموده است در صورتیکه سامانه در بعضی دانشگاه ها فعال نباشد، پذیرش هرگونه مکاتبه و یا ارجاع دانشجو به وزارت بهداشت در مورد انجام انتقال یا میهمانی خارج از سامانه مذکور، در مرکز خدمات آموزشی امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2153

به "فرصت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید