قاضی پور در گفت وگو با خبرنگاران: ایران خودرو و سایپا باید در تحویل خودرو های پیش فروش شده هرچه سریعتر اقدام نمایند

به گزارش اسلیم فا، عضو کمیسیون صنایع گفت: طبق رایزنی های انجام شده با وزیر صنعت قرار شد تا ایران خودرو و سایپا به تعهدات خود عمل نمایند.

قاضی پور در گفت وگو با خبرنگاران: ایران خودرو و سایپا باید در تحویل خودرو های پیش فروش شده هرچه سریعتر اقدام نمایند

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با ، با اشاره به ماموریت لاریجانی به کمیسیون صنایع برای آنالیز بی ثباتی بازار خودرو، گفت: هنوز چنین جلسه ای را برگزار نکرده ایم.

وی اضافه کرد: طی رایزنی های اخیر کمیسیون صنایع با رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار شد که شرکت های ایران خودرو و سایپا هرچه زودتر به تعهدات خود در برابر مردم عمل نمایند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: ثبت نام و پیش فروش در این شرکت ها درباره خودروهایی اجرا شده که وجود خارجی نداشته و یا هنوز فراوری نشده اند.

قاضی پور توضیح داد: همچنین کمیسیون صنایع با شرکت های خودروسازی بحث هایی داشته و قرار بر این شد که خدمات پس از فروش نیز به درستی صورت بگیرد و کسانی که قبلا ثبت نام خود را انجام داده اند بتوانند با قیمت قبلی خودروی خود را تحویل بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 167

به "قاضی پور در گفت وگو با خبرنگاران: ایران خودرو و سایپا باید در تحویل خودرو های پیش فروش شده هرچه سریعتر اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی پور در گفت وگو با خبرنگاران: ایران خودرو و سایپا باید در تحویل خودرو های پیش فروش شده هرچه سریعتر اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید