مدس میکلسن به بازسازی یک دور دیگر توسط دی کاپریو واکنش نشان داد

به گزارش اسلیم فا، مدس میکلسن ستاره نام آشنای دانمارکی سینما که با فیلم یک دور دیگر پیروز شد بار دیگر بدرخشد و این فیلم را برنده جایزه اسکار بهترین فیلم بین المللی کند، به خبر بازسازی این فیلم به زبان انگلیسی توسط لئوناردو دی کاپریو واکنش نشان داده است. این بازیگر که سابقه حضور در فیلم های ابرقهرمانی مثل دکتر استرنج و روگ وان را هم در کارنامه خود دارد، توانست نامزدی بهترین کارگردانی جوایز اسکار را هم نصیب کارگردان فیلم یک دور دیگر یعنی توماس وینتربرگ کند. دوشنبه بعد از مراسم اسکار شرکت فیلم سازی اپین وی پروداکشنز که متعلق به بازیگر محبوب و توانمند هالیوودی یعنی لئوناردو دی کاپریو است، توانست در کشمکشی سخت، حق انتشار ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم دور دیگر را تصاحب کند و گویا دی کاپریو که 6 نامزدی اسکار و یک جایزه از این مراسم را در کارنامه خود دارد، به احتمال زیاد به عنوان نقش اصلی در این فیلم ظاهر خواهد شد.

مدس میکلسن به بازسازی یک دور دیگر توسط دی کاپریو واکنش نشان داد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فیلم یک دور دیگر که عنوان اصلی آن به زبان دانمارکی Druk است و ترجمه آن مست است، برای اولین بار در سال 2020 و در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در آمد و پس از اینکه به صورت آنلاین در شبکه اینترنتی هولو به پخش شد، محبوبیتش دوباره افزایش یافت. این فیلم داستان چهار معلم دبیرستانی را دنبال می نماید که در میانه بحران میان سالی خود هستند و تصمیم می گیرند تا آزمایشی را اجرا نمایند که بر پایه نظریه روان پزشک نروژی فین اسکاردرود است.

این روان پزشک معتقد است که انسان ها به هنگام تولد، 0.05 درصد الکل در خون خود دارند که بسیار کم است و اگر سطح الکل خون از این مقدار فراتر برود، خلاقیت و بازدهی انسان افزایش می یابد. این نظریه در ابتدا باعث می گردد که این چهار معلم دست به ماجراجویی بزنند و صحت حرف این روان پزشک را آزمایش نمایند که به نظر می رسد تجربه ای لذت بخش و خاص است، اما زمان زیادی نمی گذرد که این لذت آنی به یک فاجعه تمام عیار تبدیل می گردد.

حالا در مصاحبه ای که میکلسن با مجله انترتینمنت ویلکی انجام داده است، نظر خود را درباره بازسازی این فیلم گفته است. وینتربرگ و و نویسنده همکارش در فیلم، توبیاس لیندهولم به عنوان تهیه نمایندگان اجرایی در این بازسازی حضور خواهند داشت. گرچه آن ها دیگر عهد ه دار کارگردانی و نویسندگی فیلم جدید نیستند. در حالی که میکلسن اندکی شک و تردید درباره بازسازی فیلم دارد، اما درباره اینکه که قرار است داستان فیلم از زاویه دیگری روایت گردد کنجکاو است: گرچه بازسازی یک فیلم همیشه سخت است، اما از طرفی می فهمم که چرا این گونه است. به این دلیل که شاید افراد زیادی فیلم اصلی را نگاه نمایند، ولی حتی با این اوصاف هم چیز بزرگی نیست. البته باید بگویم که تردید دارم آمریکایی های زیادی این فیلم را تماشا نموده باشند. پس با این حساب بازسازی فیلم جالب خواهد بود. بعضی از تفاوت های فرهنگی درباره نوشیدنی های الکلی وجود دارد که از کشور به کشوری دیگر فرق می نماید، به خصوص اگر پای دو کشور دانمارک و آمریکا در میان باشد. همه افراد این سؤال را از خود می پرسند؛ آیا این کاری که انجام می دهیم، در آمریکا هم به این گونه است و اگر این طور نیست چه تفاوتی دارد؟ البته شاید هم نمی پرسند. منظورم این است که فیلم درباره این است که زندگی را در آغوش بگیرید، قدر لحظات را بدانید و خودتان را دوباره پیدا کنید. به نظرم اگر آن ها بتوانند به این هدف دست پیدا نمایند، می توانند اندکی آزادی با نوشیدنی الکلی داشته باشند.

اخبار بازسازی دی کارپریو از فیلم دور دیگر، با واکنش های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شده است. به این دلیل که ایده بازسازی هالیوودی از فیلم های پیروز بین المللی با فیلم اصلی گرچه در ابتدا شاید جالب به نظر برسد و بعضی نمونه های پیروز هم دارد، اما نسخه بازسازی شده با فیلم اصلی از زمین تا آسمان متفاوت است و سینما دوستان را ناامید می نماید. با این حال وینتربرگ در اظهار نظری درباره این بازسازی گفته است که او پر از امید و کنجکاوی است که اندکی غافلگیرنماینده است. به این دلیل که دور دیگر فیلمی بسیار شخصی برای محسوب می گردد. وقتی او برای دریافت جایزه اسکار خود روی صحنه رفت تا سخنرانی کند، فاش کرد که قرار بود دخترش در این فیلم بازی کند ولی در حادثه تلخ تصادف خودرو که درست به هنگام ساخت فیلم اتفاق افتاده است، جان خود را از دست داده است.

میکلسن نظر بسیار دقیق و زیرکانه ای درباره تفاوت های فرهنگ نوشیدن در آمریکا و دانمارک داده است که باعث می گردد ترجمه این فیلم سخت گردد. او همچنین این نکته را هم به صحبت های خود اضافه نمود که در کنار مصرف افراطی نوشیدنی های الکلی، این فیلم درامی است که زندگی را با صداقتی خاص به تصویر می کشد که باید تمرکز اصلی در بازسازی این فیلم هم روی همین موضوع باشد.

منبع: Screen Rant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1737

به "مدس میکلسن به بازسازی یک دور دیگر توسط دی کاپریو واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدس میکلسن به بازسازی یک دور دیگر توسط دی کاپریو واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید