مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند

به گزارش اسلیم فا، مربی سپاهان گفت: مهم این است که رقابت با پرسپولیس انسانی بماند و فقط رقابت ورزشی و جوانمردانه ای تا آخر داشته باشیم تا ببینیم در خاتمه خدا چه می خواهد.

مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند

علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط این روزهای سپاهان اظهار کرد: مشکلاتی در ابتدای لیگ داشتیم و نتایج خوبی نگرفتیم اما تیم به ثبات خیلی خوبی رسیده و تیم متحدی داریم. احساس خوبی داریم و چیزهایی که مد نظر ما و نویدکیا بود اجرا شد و توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم. راستا تیم راستا خوبی است و فوتبال خوبی داریم بازی می کنیم. فوتبال نتیجه گرا می تواند زیبا هم باشد.

او درباره حضور احسان حاج صفی در جمع سپاهانی ها گفت: او شخصیت و تجربه بزرگی دارد و در چند پست می تواند برای ما بازی کند و بستگی به مسائل تاکتیکی دارد که از او در کدام پست استفاده گردد. با او صحبت خواهیم کرد و سعی می کنیم در هر پستی که باعث موفقیت تیم گردد از او استفاده کنیم.

مربی سپاهان درباره پیروزی سخت سپاهان مقابل مس رفسنجان در جام حذفی مطرح کرد: جام حذفی جام شگفتی هاست و تیم های بزرگی هم ممکن است در این رقابت ها حذف شوند. در این بازی مس رفسنجان بازی فوق العاده خوبی انجام داد و خوشحالیم که مردم توانستند بازی پر هیجانی را ببینند که بسیار پر احساس دنبال شد. مهم این بود که به مرحله بعد صعود کردیم اما تیم ما دو بار با مس بازی نموده بود و آن ها تجربه خوبی از بازی با ما داشتند و سعی می کردند که تمام نقاطی که می توانستیم خوب کار کنیم را پوشش دهند. نیمه اول می توانستیم بازی را تمام کنیم و هر چقدر که بازی طول کشید مسی ها بهتر شدند و رقیب خوبی بودند. خوش شانس بودیم که در ثانیه های آخر بازی گل زدیم.

او درباره موفقیت سجاد شهباززاده در جمع سپاهانی ها گفت: دلیل مهمش این است که در سیستم ما تغییرات زیادی به وجود آمد. حمله از جناحین و حمله در عمق قسمت مهم تاکتیک تیم ما است و فلسفه فوتبال سجاد شهباززاده را تغییر دادیم. او خیلی خوب می تواند در موقعیت گل قرار بگیرد و البته نتایج زحمات بچه ها هم است که شرایط برای شهباززاده فراهم می گردد که به عنوان مهاجم هدف گلزنی کند.

مرزبان در رابطه با ادامه لیگ و رقابت با پرسپولیس گفت: رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس خواهیم داشت و پرسپولیسی ها هم تجربه چند فصل قهرمانی را در کارنامه خود دارند. آن ها فوق العاده خطرناک هستند و بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارند و ما با آن ها ارتباط خیلی خوبی داریم. رقابت خیلی خوبی خواهد بود و مهم این است که این رقابت انسانی بماند و فقط رقابت ورزشی و جوانمردانه ای تا آخر داشته باشیم تا ببینیم در سرانجام خدا چه می خواهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1597

به "مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: امیدوارم رقابت با پرسپولیس جوانمردانه و ورزشی بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید