معرفی رستوران خروس اندرزگو: بهترین مرغ سوخاری تهران

به گزارش اسلیم فا، بلوار اندرزگو و اطراف آن، مهد رستوران ها و کافه های خاص تهران شده است. در شمال شهر تهران یکی از مشهورترین مرغ سوخاری های پایتخت، در قلب محله های فرمانیه، کامرانیه، چیذر و قیطریه، قرار گرفته است. مرغ سوخاری خروس اندرزگو با ارائه منویی باکیفیت با حجمی بالا، و بااستفاده از چاشنی های منحصربه فرد و سس های متنوع، توانسته نظر بسیاری از علاقه مندان به این غذای لذیذ را جلب کند. جالب است بدانید در نظرسنجی اپلیکیشن و وبسایت فودیسم خروس اندرزگو به عنوان بهترین مرغ سوخاری تهران برگزیده شده است.

معرفی رستوران خروس اندرزگو: بهترین مرغ سوخاری تهران

رستوران خروس اندرزگو؛ متخصص مرغ سوخاری

شاید بتوان گوشت مرغ را وجه اشتراک غذایی در بین تمام کشورها و فرهنگ های مختلف، با ذائقه های گوناگون دانست. به ویژه زمانی که به صورت سوخاری طبخ گردد. این غذای جانوریِ لذیذ را می توان در منوی بیشتر رستوران ها، فست فودها، کافه ها و مراکز دیگر مشاهده کرد و این حاکی از استقبال مردم دنیا از این گوشت سفید دارد. مردم کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همواره ردپایی از این غذای همه پسند در وعده غذایی شان دیده می گردد.

مرغ سوخاری خروس اندرزگو را با احتساب نظر و امتیاز بسیاری از مشتریان در اپلیکیشن و وبسایت فودیسم؛ دستیار رستوران گردی و کافه گردی در ایران، می توان متخصص مرغ سوخاری و یکی از بهترین رستوران های اندرزگو دانست. کیفیت و طعم اعجاب انگیز این سوخاری ها به گونه ای است که باعث محبوبیت و معروفیت این رستوران شده است. همچنین فست فود خروس شعبه دیگری ندارد و با این حجمه از استقبال، این نکته تأمل برانگیز است.

منو خروس اندرزگو

منوی محدود این فست فود، بر پایه مرغ است و مجموعه تمام تمرکزشان را در این حوزه معطوف نموده اند تا به بهترین کیفیت ممکن آن را ارائه دهند. منوی مرغ سوخاری خروس اندرزگو شامل فیله استریپس، مرغ سوخاری اسپایسی، قارچ، بال سوخاری و ران سوخاری می گردد که با تعداد و تکه های متنوع سرو می گردد. همچنین به همراه سفارش ها مقدار قابل توجهی سیب زمینی سرخ شده، نان روگن و سالاد کلم به طور جداگانه برای هر پُرس سرو می گردد و از این نظر محدودیت ندارند. مرغ سوخاری خروس این قابلیت را دارد که آن چیزی را که به دنبالش می گشت به شما ارائه دهد.

همچنین سس های دست ساز و خوشمزه مرغ سوخاری خروس اندرزگو نیز موجب شهرت هرچه بیشتر این رستوران شده است. انواع سس هایی همچون سس ماست و شوید، سس سوئیت چیلی (تند و شیرین) و سس انار که بدون محدودیت در اختیار شما قرار می گیرند و طعم دلپذیری به مرغ های سوخاری می دهند و نمی توان به راحتی از کنار آن ها گذشت.

با درنظر دریافت این موارد، قیمت های مرغ سوخاری خروس اندرژگو باتوجه به کیفیت آن، تا حدودی مناسب است.

ویژگی های فست فود خروس اندرزگو

یکی از مهمترین ملاک ها و مشخصه هایی که در انتخاب یک وعده دلچسب برای مشتریان یک رستوران حائز اهمیت است، طعم دلپذیر و منحصربه فرد تمامی منوی آن است. مرغ سوخاری خروس اندرزگو، جدا از این ملاک، خصوصیات شاخص دیگری نیز دارد که این فست فود را مشهور نموده است. ازجمله این ویژگی ها می توان به استفاده چاشنی های به خصوصی در هنگام طبخ آن ها اشاره نمود که باعث رضایت بسیاری از سخت پسندان شده است . مرغ ها همگی بسیار تازه هستند و به طرز ماهرانه ای سوخاری و مغزپخت می شوند.

اولین غافلگیری به هنگام آماده شدن و سرو سفارش رخ می دهد. هنگامی که شما و همراهانتان با مقدار قابل توجهی سیب زمینی سرخ شده و همچنین تعداد زیادی سس های متنوع و ویژه ، درکنار مرغ های سوخاری روبرو می شوید. مقدار سرو هر پُرس، به حدی است که اگر تاحدودی کم اشتها باشید، برای دو نفر نیز مناسب است.

دومین غافلگیری هنگام تلفیق سس ها با این مرغ های سوخاری رخ می دهد که یک گاز خوشمزه از آن به گفته درصد بالایی از مشتریان، اعتیادآور است.

سرعت آماده سازی سفارشات در مقابل صف های شلوغ

محیط ساده این رستوران با فضای کوچک برای پذیرایی از مهمانان، استقبال از آن را کمرنگ ننموده است. صف های تقریباً طولانی بیشتراً در مقابل رستوران مشاهده می گردد و این درحالی است که همه سفارشات حضوری، بیرون بر و سرو شده برای مهمانان، در اسرع وقت محیا می گردد و مدت زمان کوتاهی را برای دریافت سفارش خود معطل خواهید شد.

برخورد کارمندان مجموعه بسیار مناسب و شایسته است و با خوشرویی از شما استقبال می نمایند. درصورت احتیاج به سس های اضافه و مخلفات دیگر، به سرعت و بدون محدودیت به شما خدمات ارائه می دهند.

همچنین نحوه بسته بندی و آماده سازی سفارشات، بدون دخالت دست انجام می گردد و این، نکته مهمی از لحاظ بهداشتی در فست فود خروس به شمار می رود.

اگرچه مرغ سوخاری خروس به دلیل فضای کوچک و استقبال پرشور از آن، اغلب شلوغ بوده و محیط مناسبی برای دیدارها و قرارهای طولانی و عاشقانه نیست، اما شما می توانید با همان کیفیت و تازگی سفارشات خود را تلفنی از اقصی نقاط تهران ثبت نموده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

با این تفاسیر، اگر علاقه زیادی به مرغ سوخاری دارید و به دنبال بهترین سوخاری شهر می گشت، مرغ سوخاری خروس اندرزگو می تواند یکی از بهترین جاهایی باشد که می توان به آن اشاره نمود.

اطلاعات کامل و آدرس مرغ سوخاری خروس اندرزگو

آدرس و مسیریابی، مشاهده منو، تصاویر و نظراتِ رستوران و فست فود مرغ سوخاری خروس اندرزگو را در فودیسم می توانید ببینید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1542

به "معرفی رستوران خروس اندرزگو: بهترین مرغ سوخاری تهران" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی رستوران خروس اندرزگو: بهترین مرغ سوخاری تهران" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستوران خروس اندرزگو: بهترین مرغ سوخاری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید