تور فرانسه ارزان: موتورسواران رالی گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شدند

به گزارش اسلیم فا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موتورسواران رالی گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شدند.

تور فرانسه ارزان: موتورسواران رالی گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شدند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران اعلام نمود: در این رالی تور 20 نفر از کشورهای فرانسه، سوئیس و هلند حضور دارند که با 16 دستگاه موتورسیکلت سنگین و سه دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را شروع نموده و به وسیله مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

این رالی تور با هدف مقابله با ایران هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه های تاریخی و گردشگری ایران با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار گردیده است.

این گردشگران موتورسوار در 21 روز از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج عبور نموده و از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید می نمایند و در ادامه به مدت چهار روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر، در راستا بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوین و گیلان عبور نموده، ایران را به وسیله مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.

رالی پاریس تا پرسپولیس یکبار در سال 1971 میلادی از سوی یک شرکت فرانسوی برگزار گردید که در معرفی ایران اثر زیادی داشت. بعد از آن رالی برای 43 سال متوقف ماند تا اینکه شرکت فرانسوی مجری پروژه تصمیم گرفت بار دیگر خاطره آن رالی را با اعمال تغییراتی در سیستم ماشین ها زنده کند. این رالی قرار بود با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی سال 1393 برگزار گردد که پیروز نشد اسپانسر جذب کند که البته بی تاثیر از شرایط سیاسی نبود. پس از آن، رالی ها و تورهای زیادی به این عنوان برگزار گردید که البته با نسخه اصلی تفاوت دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2139

به "تور فرانسه ارزان: موتورسواران رالی گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: موتورسواران رالی گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید