میرجوان: اگر به امارات می رفتم، مصدومیتم زودتر رفع می شد، توان شکست پدیده را داریم

به گزارش اسلیم فا، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است نفتی ها توان شکست پدیده در مشهد را دارند.

میرجوان: اگر به امارات می رفتم، مصدومیتم زودتر رفع می شد، توان شکست پدیده را داریم

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

عماد میرجوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط نفت مسجدسلیمان در آستانه ملاقات با پدیده خراسان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و می توانستیم در بازی قبلی برابر صنعت نفت بازنده نباشیم. جریان بازی دست ما بود و آنها موقعیت چندانی نداشتند. یک پنالتی هم برای صنعت نفت گرفته شد تا این اتفاق، نقش مهمی در پیروزی حریف داشته باشد. موقعیت های تیم ما بیشتر بود، اما متأسفانه باختیم. حالا هم به فکر جبران هستیم و آن باخت را فراموش کردیم.

وی با اشاره به ملاقات شاگردان محمود فکری مقابل پدیده اظهار داشت: پدیده جزو تیم های خوب لیگ برتر است. آنها از دو بازی اخیر شش امتیاز گرفته اند و از لحاظ روحی شرایط بسیار خوبی قرار دارند. ما هم در پی پیروزی هستیم و فکر می کنم پتانسیل شکست پدیده را در مشهد داریم. امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز بگیریم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان که پیش از آغاز فصل با مصدومیتی عجیب روبرو شده بود، در مورد شرایط فعلی خودش به خبرنگاران گفت: خوشحالم که توانستم دوباره فوتبال بازی کنم. من مصدومیت سختی داشتم و اگر برای درمان به امارات می رفتم، مصدومیتم خیلی زود خوب می شد. متأسفانه شیوع کرونا و بعضی مسائل دیگر باعث شد نتوانم به امارات بروم، اما خدا را شکر این مصدومیت رفع شد و دوباره توانستم در لیگ برتر بازی کنم. تمام هدف من این است که در بازی های آینده عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1777

به "میرجوان: اگر به امارات می رفتم، مصدومیتم زودتر رفع می شد، توان شکست پدیده را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرجوان: اگر به امارات می رفتم، مصدومیتم زودتر رفع می شد، توان شکست پدیده را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید