نروژ همه بنادر و فرودگاه ها را به خاطر کرونا تعطیل می کند

به گزارش اسلیم فا، نخست وزیر نروژ از تعطیلی همه بنادر و فرودگاه های این کشور از روز دوشنبه به خاطر مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

نروژ همه بنادر و فرودگاه ها را به خاطر کرونا تعطیل می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ارنا سولبرگ نخست وزیر نروژ شنبه گفت: نروژ همه بنادر و فرودگاه ها را از روز دوشنبه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل می کند. البته استثناهایی برای بازگشت اتباع نروژ از کشورهای خارجی و همین طور واردات کالاها وجود خواهد داشت.

وی در یک کنفرانس خبری افزود: دولت نروژ آماده است تا همه اقدامات لازم را برای حفاظت از اقتصاد انجام دهد، اقتصادی که به خاطر تعطیلی فروشگاه ها در پی شیوع کرونا آسیب دیده است، دولت همچنین به دنبال واردات تجهیزات دارویی و پزشکی از چین است.

نخست وزیر نروژ شرح داد: ما تصمیم گرفته ایم تا فرودگاه ها و بنادر خود را تعطیل کنیم و تدابیر کنترلی شدیدی را در طول مرزهای خود اجرا کنیم. البته هواپیماهایی که حامل اتباع و شهروندان نروژی هستند، همچنان قادر به فرود در فرودگاه های ما خواهند بود و دولت در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی نروژی برای بازگرداندن اتباع این کشور است. حمل و نقل کالا از و به نروژ نیز ادامه خواهد یافت.

نروژ روز شنبه دومین و سومین موارد فوت به خاطر کرونا را ثبت کرده و تعداد موارد رسمی ابتلا به این ویروس نیز به بیش از 950 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 926

به "نروژ همه بنادر و فرودگاه ها را به خاطر کرونا تعطیل می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نروژ همه بنادر و فرودگاه ها را به خاطر کرونا تعطیل می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید