نظامی پور: جدایی ام از پارس جنوبی بهترین تصمیم بود، به خاطر ربیعی به آلومینیوم پیوستم

به گزارش اسلیم فا، مدافع پیشین تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد که جدایی از این تیم بهترین تصمیمی بوده که او اتخاذ نموده است.

نظامی پور: جدایی ام از پارس جنوبی بهترین تصمیم بود، به خاطر ربیعی به آلومینیوم پیوستم

امید نظامی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه چرا از پارس جنوبی جدا گردیده است، گفت: پارس جنوبی با اینکه دو سال است در لیگ برتر حضور دارد، اما تیم باشخصیتی است و دلیلی که باعث شد به این تیم بروم حضور مهدی تارتار در پارس جنوبی بود. این مربی به من اعتقاد داشت و در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم بروم، اما شرایط طوری که دلم می خواست پیش نرفت و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

وی در ادامه اضافه کرد: من بازیکنی احساسی هستم و وقتی در یک تیم بازی نمی کنم از لحاظ روحی اذیت می شوم. دوست داشتم بازی کنم و برای تیمم بازیکن مؤثری باشم، ولی شرایط طور دیگری رقم خورد و در نهایت من هم تصمیم به جدایی گرفتم که فکر می کنم این بهترین تصمیم بود. من دوست نداشتم از لحاظ فنی ضرر کنم، به همین دلیل جدا شدم.

نظامی پور در خصوص اینکه چرا آلومینیم اراک را انتخاب نموده است، گفت: مهم ترین دلیلی که این تیم را انتخاب کردم، حضور محمد ربیعی در آلومینیوم است. خوشحالم که به این تیم پیوستم و خوشبختانه شرایط آلومینیوم هم خوب است و الان در رده دوم جدول هستیم. در لیگ دسته اول چیزی قابل پیش بینی نیست، ولی کوشش می کنیم تا در کورس قهرمانی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 54

به "نظامی پور: جدایی ام از پارس جنوبی بهترین تصمیم بود، به خاطر ربیعی به آلومینیوم پیوستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظامی پور: جدایی ام از پارس جنوبی بهترین تصمیم بود، به خاطر ربیعی به آلومینیوم پیوستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید