هر کدام از کاندیدای آمریکا که رای بیاورد، باید از ایران عذرخواهی و خسارات را جبران کند

به گزارش اسلیم فا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: هر کدام از دو کاندیدای انتخابات آمریکا سر کار بیاید، ابتدا باید از ملّت ایران عذرخواهی و بلافاصله تحریم ها را برطرف و خسارات ها را نیز جبران کند.

هر کدام از کاندیدای آمریکا که رای بیاورد، باید از ایران عذرخواهی و خسارات را جبران کند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (سه شنبه 6 آبان) در حاشیه همایش بین المللی افول آمریکا؛ فرایند گذشته و تحوّلات آینده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتخابات آمریکا، گفت: هرکدام از دو کاندیدای انتخابات آمریکا سر کار بیاید، ابتدا باید از ملّت ایران عذرخواهی و بلافاصله تحریم ها را برطرف و خسارات ها را نیز جبران کند.

رضایی با بیان اینکه آینده آمریکا با بحران همراه خواهد بود، اضافه کرد: اگر بایدن رأی بیاورد، اوضاع این کشور بهم می ریزد و اگر ترامپ مجدداً انتخاب گردد، بحران گریبانگیر آمریکا خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درپاسخ به سوالی درباره برطرف تحریم های تسلیحاتی کشورمان، گفت: ما از نظر تسلیحات، کیفیت خیلی خوبی داریم و کشور هایی که قبلاً به ما تسلیحات می فروختند، الان تقاضای خرید دارند.

وی ادامه داد: تسلیحات ما هم ارزان هستند و هم با کیفیت، و ما می توانیم به وسیله فروش تسلیحات، میلیارد ها دلار به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1345

به "هر کدام از کاندیدای آمریکا که رای بیاورد، باید از ایران عذرخواهی و خسارات را جبران کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر کدام از کاندیدای آمریکا که رای بیاورد، باید از ایران عذرخواهی و خسارات را جبران کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید