هزار آهنگ به مناسبت بزرگداشت احمدعلی راغب روی آنتن میرود

به گزارش اسلیم فا، برنامه زنده تلویزیونی هزار آهنگ به مناسبت بزرگداشت هنرمند متعهد و انقلابی احمد علی راغب به همت حوزه هنری روی آنتن شبکه افق می رود.

هزار آهنگ به مناسبت بزرگداشت احمدعلی راغب روی آنتن میرود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، برنامه هزار آهنگ امشب سه شنبه 25 آذرماه، با اجرای اکبر نبوی از ساعت 20 تا 21 به صورت زنده به هنرمند متعهد و انقلابی احمدعلی راغب می پردازد و میزبان علاقه مندان خود خواهد بود.

مجید اخشابی خواننده، آهنگساز، پژوهشگر و مدرس دانشگاه به همراه محسن صفایی فرد نویسنده و پژوهشگر کتاب بانگ آزادی شامل خاطرات شفاهی احمدعلی راغب مهمامانان این برنامه هستند.

لازم به ذکر است، احمد علی راغب یکی از ماندگارترین و شناخته شده ترین آهنگسازان و هنرمندان موسیقی انقلاب که طی دهه های اخیر خالق ماندگارترین ترانه ها و سرود ها در این زمینه است، در 76 سالگی پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از بیماری سرطان -سه شنبه هفته گذشته 18 آذرماه- دار فانی را وداع گفت.

از استاد احمدعلی راغب، آثار جاودانه و متنوع در حوزه موسیقی انقلاب همچون بابا خون داد، بانگ آزادی، خجسته باد این پیروزی، راه رجا، شهید مطهر، آمریکا ننگ به نیرنگ تو، هم شاگردی سلام، مدرسه ها وا شده و بسیاری آثار دیگر در حافظه مردم باقیمانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1449

به "هزار آهنگ به مناسبت بزرگداشت احمدعلی راغب روی آنتن میرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار آهنگ به مناسبت بزرگداشت احمدعلی راغب روی آنتن میرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید