هواوی مشغول ساخت دو ساعت هوشمند فاقد Wear OS است

به گزارش اسلیم فا، اگرچه تعداد اندکی از ساعت های هوشمند هواوی مبتنی بر سیستم عامل Wear OS گوگل هستند، ولی این کمپانی چینی تصمیم گرفت برای ساعت هوشمند هواوی واچ GT از سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به Lite OS استفاده کند. حالا طبق گزارش WinFuture، هواوی مشغول ساخت دو ساعت هوشمند دیگر در سری GT است که گویا این ساعت ها هم مبتنی بر Lite OS هستند.

هواوی مشغول ساخت دو ساعت هوشمند فاقد Wear OS است

برای عناوین این ساعت ها، می توانیم انتظار نام های Huawei Watch GT Active و Huawei Watch GT Elegant را داشته باشیم که البته رندری از مدل اکتیو منتشر شده که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش WinFuture، مدل اکتیو با قیمت 249 یورو و مدل Elegant با قیمت 229 یورو روانه بازار می گردد. باید خاطرنشان کنیم که هواوی واچ GT در ابتدای عرضه با قیمت 199 یورو فروخته می شد و این یعنی دو مدل جدید با توجه به قیمت بالاتری که دارند، احتمالا از ویژگی های جدیدتری بهره می برند.

روزبه روز از محبوبیت پلتفرم Wear OS کاسته می گردد و شرکت های بیشتری به بهره گیری از سیستم عامل های اختصاصی روی می آورند. حتی با وجود عرضه تراشه اسنپ دراگون Wear 3100، بسیاری از مسائل این پلتفرم همچنان پابرجا مانده اند و کماکان شاهد ضعف هایی مانند عمر باتری پایین، عملکرد ضعیف و دیگر موارد این چنینی هستیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 179

به "هواوی مشغول ساخت دو ساعت هوشمند فاقد Wear OS است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی مشغول ساخت دو ساعت هوشمند فاقد Wear OS است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید