والورده پس از شکست بارسلونا اسپانیا در فینال جام حذفی: احساس خوبی دارم، ترجیح می دادم اینجا ببازم تا در یک چهارم نهایی

به گزارش اسلیم فا، سرمربی بارسلونا با وجود باخت شاگردانش در فینال کوپادل ری و از دست دادن یک جام دیگر در این فصل، چندان ناراحت به نظر نمی رسید.

والورده پس از شکست بارسلونا اسپانیا در فینال جام حذفی: احساس خوبی دارم، ترجیح می دادم اینجا ببازم تا در یک چهارم نهایی

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا یک جام دیگر را هم در این فصل از دست داد. آبی و اناری ها که امیدوار بودند با شکست والنسیا در فینال جام حذفی، کمی از تلخی باخت سنگین قبلی شان مقابل لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بکاهند، در این بازی هم 2 بر یک مغلوب خفاش ها شدند تا حتی نتوانند دوگانه ای که فصل گذشته برده بودند را تکرار نمایند.

این ناکامی جدید سبب شد که بار دیگر موضوع برکناری احتمالی ارنستو والورده مطرح گردد که سرمربی کاتالان ها با خونسردی به آن پاسخ داد. او در نشست خبری پس از بازی در جواب این سؤال که آیا اعتبارش نزد باشگاه بارسلونا تمام شده است، گفت: من احساس خوبی دارم. خب وقتی که برنده می شوید، مسلماً احساس به مراتب بهتری دارید، بسیار خوشحالتر هستید اما احساسی که ما درمورد این باخت داریم خیلی با احساس مان نسبت به شکست مقابل لیورپول فرق دارد، اگرچه این بار هم ما باختیم. ما نتوانستیم انتظاراتی که در طول فصل ایجاد نموده بودیم را برآورده کنیم. یک ماه پیش، قهرمانی مان در لالیگا را جشن گرفتیم و داشتیم به بردن سه گانه فکر می کردیم اما در مقطعی حساس از فصل، راه را گم کردیم. اینجا هستیم تا جام ببریم، نه چیزی دیگر.

والورده اضافه کرد: با این حال من احساس خوبی دارم، حالم خوب است. وقتی مربیان می بازند، ما همواره می خواهیم که جبران کنیم و اوضاع را تغییر دهیم. در این باره شک نکنید. می دانم که باختن سخت است. در بازی مان یک چیز کم بود. مسئولیتی که من دارم سخت است اما باید آن را پذیرفت. اگر به من حق انتخاب میان باختن در فینال و باختن در مرحله یک چهارم نهایی را می دانند، من باختن در فینال را انتخاب می کردیم. اگر هم حق انتخاب میان باختن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یا باختن در مرحله نیمه نهایی آن رقابت ها را می دادند، من باختن در نیمه نهایی را انتخاب می کردم.

والنسیا تیم برتر میدان نبود اما بهتر از بارسلونا از موقعیت هایش استفاده کرد و والورده هم به این موضوع اذعان داشت.

او تأکید: والنسیا در ضدحملات فوق العاده است و بسیار مؤثر بازی کرد. ما در نیمه زمین والنسیا بازی می کردیم و خیلی راحت هم به محوطه جریمه آنها می رسیدیم اما آن دقت و اراده لازم را برای به خاتمه رساندن حرکات مان نداشتیم. این بازی با بازی مان مقابل لیورپول فرق داشت. هنوز هم می توانیم بابت قهرمانی مان در لالیگا جشن بگیریم. ما همه جام ها را می خواستیم، انگیزه کسب پیروزی در خون ماست اما همواره هم نمی گردد برنده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 228

به "والورده پس از شکست بارسلونا اسپانیا در فینال جام حذفی: احساس خوبی دارم، ترجیح می دادم اینجا ببازم تا در یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده پس از شکست بارسلونا اسپانیا در فینال جام حذفی: احساس خوبی دارم، ترجیح می دادم اینجا ببازم تا در یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید