وزارت خارجه از ورود 500 هزار دوز واکسن به کشور اطلاع داد

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه با اعلام ورود 500 هزار دُز واکسن کرونا امروز به کشور، گفت: بامداد یکشنبه هم همین اندازه واکسن وارد می گردد و برای ادامه و افزایش واردات کوشش می کنیم.

وزارت خارجه از ورود 500 هزار دوز واکسن به کشور اطلاع داد

به گزارش خبرنگاران، رضا زبیب دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه در صفحه توئیترش با اشاره به ورود یک محموله 500 هزار دُزی واکسن کرونا به کشور، نوشت: با کوشش بی درنگ همکاران، امروز 500 هزار دُز واکسن وارد شد. بامداد فردا هم تقریبا همین میزان (به جامانده 1.5 میلیون پنجشنبه) وارد می گردد.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب از پنجشنبه تا یکشنبه، 2 میلیون دُز وارد شده است. برای ادامه و افزایش واردات کوشش می کنیم.

زبیب در ادامه به توئیت پنج روز پیش خود اشاره نمود که گفته بود:پنج روز پیش نوشتم کوشش زیادی برای خرید واکسن شده، واردات ثبات پیدا نموده و ادامه می یابد. کوشش ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می گردد.همراهی وزارت بهداشت و بانک مرکزی دلگرم کننده است، شرایط کرونا سخت، اما خدمت برای مردم شیرین است.

وی در توئیت دیگری نوشت: این خرید در واقع یک و نیم میلیون دُز است که به دلایل فنی بنا بود 300 دُز روز شنبه وارد گردد. نوع بسته بندی موجب شده امروز 1056000 دُز بارگیری گردد و انشاءالله روز شنبه 444000 دُز تکمیلی وارد می گردد و البته واردات ادامه خواهد داشت.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1819

به "وزارت خارجه از ورود 500 هزار دوز واکسن به کشور اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه از ورود 500 هزار دوز واکسن به کشور اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید