پاداش تیم ملی فوتسال بانوان در نوبت پرداخت است

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، امیرمهدی علوی درباره اعتراض ملی پوشان فوتسال بانوان ایران نسبت به عدم دریافت پاداش قهرمانی خود در آسیا گفت: زحمات بانوان قطعاً از ذهن پاک نمی گردد و همه قدردان این تیم هستیم. موضوع پرداخت پاداش فوتسالیست ها و سایر تیم ها سال گذشته در هیات رئیسه مصوب شد. کوشش فدراسیون برای دریافت مطالباتش از فیفا ادامه دارد. به دریافت این مطالبات خیلی نزدیک شده بودیم ولی به خاطر کرونا این کوشش بعد از عبور از شرایط فعلی تداوم می یابد و با عنایت هیات رئیسه پاداش در دستور کار است.

پاداش تیم ملی فوتسال بانوان در نوبت پرداخت است

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره نگاه تبعیض آمیز در پرداخت پاداش ها تاکید نمود: واقعاً نگاه تبعیض آمیز وجود ندارد و نگاه فدراسیون به همه یکسان است. در بحث امکانات اردوها و غیره تمام تیم ها مورد عنایت هستند. حتی تیم هایی از آقایان هم از گذشته پاداش هایی طلب دارند و در نوبت پرداخت است. فدراسیون به وعده ای که می دهد عمل می نماید.

علوی درباره اینکه به نظر می رسد تیم ها برای دریافت پاداش خود باید همانند کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی اقدام نمایند، توضیح داد: باور کنید اینطور نیست. این نگاه در فدراسیون وجود ندارد. اتفاقاً امروز با آقای طالقانی داشتیم درباره همین پاداش صحبت می کردیم.

وی همچنین در مورد اینکه 22 میلیون پاداش دو سال پیش ارزش خود را از دست داده و اینکه آیا فدراسیون تصمیمی برای افزایش آن دارد؟ گفت: اگر درخواستی باشد در هیات رئیسه آنالیز می گردد. آنالیز آن در حوزه مدیریتی است. اگر درخواستی از سوی این تیم مطرح گردد آنالیز می گردد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید نمود: افتخارات این تیم فراموش نشده است و در ویترین افتخارات فوتسال ما باقی می ماند.

علوی که با رادیو جوان تبادل نظر می کرد، در پاسخ به این سئوال که اگر کرونا تمام گردد ملی پوشان فوتسال بانوان به پول می رسند؟ اظهار کرد: شرایط مکاتبات و برنامه ریزی با فیفا عطف به مصوبه هیات رئیسه در جریان بود. حتی پارسال دریافت مطالباتمان نزدیک به تحقق بود و الان هم در دستور کار است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خاتمه در واکنش به احتمال تهدید ملی پوشان فوتسال به خاطر درخواست پاداششان از سوی فدراسیون، گفت: اصلاً اینطور نیست. بنده به نمایندگی از مدیران تصمیم گیر صحبت کردم. این تیم فراموش نشده است. همانطور که خیلی از تیم های دیگر که از گذشته مطالباتی دارند، فراموش نشده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1085

به "پاداش تیم ملی فوتسال بانوان در نوبت پرداخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش تیم ملی فوتسال بانوان در نوبت پرداخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید