پارما نراتزوری را در خانه اش متوقف کرد

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: پانزدهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با تقسیم امتیازات میان تیم های اینتر و پارما در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به پایان رسید.

پارما نراتزوری را در خانه اش متوقف کرد

به گزارش خبرنگاران، پرونده هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار به خاتمه رسید که در آن تیم اینتر در خانه خود برابر پارما به تساوی 3 بر 3 و تقسیم امتیازات رضایت داد.

در بازی که با ثبت سومین تساوی خانگی اینتر و هفتمین تساوی این تیم در کل فصل همراه بود، نخست نیکلا سانسونه در دقیقه 11 پارما را پیش انداخت اما رودریگو پالاسیو در دقیقه 44 کار را برای اینتر به تساوی کشاند. مارکو پارولو در دقیقه 45 دوباره میهمان را پیش انداخت اما این بار رودریگو پالاسیو برای دومین بار در دقیقه 54 و فردی گوارین در دقیقه 56 گلزنی کردند تا نراتزوری برای نخستین بار در این بازی از میهمان خود جلو بیفتد، هرچند تنها 3 دقیقه طول کشید تا نیکلا سانسونه با ثبت دومین گل خود در این بازی کار را به تساوی بکشاند.

اینتر با یک امتیاز دیدار مقابل پارما 28 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی سری A قرار گرفت. در جدول رده بندی رقابت ها، یوونتوس با 40 امتیاز صدرنشین است و تیم های رم با 37 و ناپولی با 32 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 510

به "پارما نراتزوری را در خانه اش متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارما نراتزوری را در خانه اش متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید