پخش اثر مستند تبریز در مجمع جهانی متروپلیس در مونترال کانادا

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، میراعتماد عمادی با بیان این مطلب گفت: مجمع دنیای کلان شهرهای دنیا(متروپلیس) که در روزهای آینده، با آنالیز موضوعات روز مدیریت کلان شهرها، در مونترال کانادا شروع به کار می نماید، بخشی از نشست خود را به حوزه های گردشگری اختصاص خواهد داد و طی آن، اثر مستند تبریز، برای شهرداران و نمایندگان کلان شهرهای عضو، نمایش داده می گردد.

پخش اثر مستند تبریز در مجمع جهانی متروپلیس در مونترال کانادا

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

وی اضافه نمود: معرفی جاذبه های گردشگری، موقعیت توسعه استان، تاریخ و فرهنگ مردم و دستاوردهای فنی و عمرانی، از محورهای عمده این اثر مستند است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، با اشاره به این که تبریز از نامزدهای میزبانی مجمع سال آینده متروپلیس است، گفت: اعضای متروپلیس در نشست مونترال، در مورد میزبانی آینده این مجمع تصمیم گیری خواهند کرد.

وی یادآور شد: شهرداری تبریز از مدت ها پیش، در مورد میزبانی رویدادهای مختلف بین المللی، مکاتباتی با دبیران کل مجامع بین المللی انجام داده که از آن بین می توان به اتحادیه کلانشهرهای دنیا (متروپلیس)، سازمان پایتخت ها و شهرهای اسلامی (OICC)، سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی(UCLG)، دبیرکل منطقه ای سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه(UCLG-MEWA) و مجمع شهرداران آسیایی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 461

به "پخش اثر مستند تبریز در مجمع جهانی متروپلیس در مونترال کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش اثر مستند تبریز در مجمع جهانی متروپلیس در مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید