پیش فراوری انیمیشن سارق رویاها شروع شد، همکاری با ایتالیا

به گزارش اسلیم فا، روانبخش صادقی کارگردان انیمیشن سارق رویاها در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به شروع پیش فراوری این پروژه انیمیشن گفت: در حال حاضر در مرحله طراحی پروداکشن هستیم و همچنین طراحی کارکترهای این انیمیشن شروع شده است.

پیش فراوری انیمیشن سارق رویاها شروع شد، همکاری با ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی ادامه داد: بخشی از جذب سرمایه برای فراوری این پروژه بلند انیمیشن اجرا شده است و جذب بخش دیگری از هزینه این پروژه در حال اجرا است.

صادقی که ریاست آسیفا را هم برعهده دارد، تاکید نمود: این انیمیشن قرار است به صورت مشترک میان ایران و ایتالیا ساخته گردد. سال گذشته حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در سفری به ایتالیا با شرکت مورد نظر تبادل نظر داشت و از بین مجموعه طرح هایی که برای فراوری مشترک با ایتالیا ارائه شده بود، طرح انیمیشن سارق رویاها مورد قبول واقع شد.

وی شرح داد: در حال حاضر پکیج طراحی گرافیک و ساختار تکنیک این انیمیشن در حال آماده شدن است تا طی جلسه ای با این کمپانی ایتالیایی به تصمیم گیری نهایی برای فراوری برسیم.

این کارگردان انیمیشن بیان نمود: می توان گفت بیش از هر چیز به دنبال فراوری مشترک در این پروژه هستم چرا که اکران در سطح بین المللی برای من از اهمیت بسیاری برخوردار است و می خواهم در کنار اکران داخلی این انیمیشن، اکران جهانی نیز داشته باشم.

صادقی در سرانجام گفت: معتقدم چرخه مالی انیمیشن با اکران خارجی می تواند معنا پیدا کند، چرا که اکران انیمیشن در ایران در خوشبینانه ترین حالت تا 15 میلیارد تومان فروش دارد، اما انیمیشنی که هزینه فراوری آن بیش از 5 میلیارد تومان است، با فروش 15 میلیارد تومانی، چندان بازگشت مالی قابل توجهی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 573

به "پیش فراوری انیمیشن سارق رویاها شروع شد، همکاری با ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فراوری انیمیشن سارق رویاها شروع شد، همکاری با ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید