چطور در سال نو چینی آرزوی سال خوبی را داشته باشیم

به گزارش اسلیم فا، سال نو چینی، شاید بزرگترین رویدادی که در دنیا جشن گرفته میشود، به زودی فرا میرسد ! دانستن این که چگونه سال نو را در چین تبریک میگویند میتواند مفید باشد فارغ از اینکه کجای دنیا زندگی میکنید. خانواده‌ها و دوستانشان هم غذای مخصوص و هم زمان را با هم به اشتراک خواهند گذاشت ; یک لیست کامل از خرافات و باورهای کهن قرن‌ها مشاهده خواهد شد که امیدوار است سال نو را تا به حال پر رونق کند .

چطور در سال نو چینی آرزوی سال خوبی را داشته باشیم

با برگزاری جشن‌های سال نو چینی که از سیدنی به سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود فرصت‌های بسیاری برای نشان دادن احترام و آرزوهای خوب شما در صورتی که بدانید سال نو در چین چه شکلی است، خواهید داشت.

مقدمه‌ای بر سال نوی چین

سال نوی چین بزرگ است. با مردمی که دور دنیا پراکنده شده‌اند، سال نوی قمری را تماشا می‌کنند، جشن‌های بزرگ با آتش‌بازی، رژه و جشن در تقریبا هر شهر بزرگ را پیدا خواهید کرد.
اگرچه در چند روز اول، سال نوی چین به مدت 15 روز متوالی برگزار می‌شود و با جشنواره فانوس به پایان می‌رسد. تدارکات برای هفته‌ها قبل انجام می‌شود تا مطمئن شوید که سال نو پر از شانس و کامیابی است.

سال نو چینی زمانی است که خانواده‌ها دوباره حاضر می‌شوند، مقدار زیادی غذا را به اشتراک می‌گذارند و سرعت سال نو را تعیین می‌کنند. Firecrackers به فراوانی به دور انداخته می‌شوند تا ارواح بخت‌برگشته را مرعوب سازند، و قرمز - حتی لباس زیر قرمز - - به دلیل معنای نمادین آن. کودکان هدایای کوچک و پول را در پاکت‌های قرمز دریافت می‌کنند و چهره‌های مختلفی از تاریخ مورد احترام قرار می‌گیرند.

چگونه سال نو را در چین تبریک بگوییم

جای تعجب نیست که با چنین تغییرات گسترده‌ای در فرهنگ چین و گروه های قومی در سراسر جهان، روش‌های زیادی برای گفتن یک سال جدید شاد در چین وجود دارد.
بر خلاف جشن سال نو ما در غرب که تمایل دارد در مورد راه‌حل‌های کوتاه‌مدت برای بهبود خودمان باشد، هدف اولیه سنت جدید چین این است که به موفقیت و موفقیت در سال جدید کمک کنیم. بسیاری از روش‌ها برای گفتن سال جدید شاد در چین حول شانس و موفقیت مالی متمرکز شده‌اند.
در اینجا چند راه ساده برای بیان آرزوهای خوب خود آورده شده‌است :

گونگ لی فا کای

Pronounced gong zee tsai، gong xi به معنی تبریک گفتن است و هم چنین راهی برای آرزوی یک شادی است. فا cai برای ثروتمند شدن یا پول درآوردن است. در اصل، شما برای یک شادی و کامیابی در سال جدید آرزو می‌کنید. صاحبان کسب‌وکار و workmates از xi به عنوان روش معمول برای گفتن سال جدید خوشحال استفاده می‌کنند.

Xin nian Kuai Le

درخشندگی Pronounced، neean luh، kuai لی به معنای شادی یا شادی است و xin nian به معنای سال جدید است. ژین ژین بیکوف یک راه عالی برای گفتن یک سال جدید در چین به دوستان بدون استفاده از یک مرجع برای پول است.

چگونه سال نو را در کانتونی تبریک بگوییم

تبریک سال نوی چینی در کانتونی کمی از زبان ماندارین متفاوت است، با این حال، هر دوی آن‌ها به همین روش نوشته می‌شوند.
Gong هی چاق در Cantonese چیزی شبیه به fa xi است که به زبان چینی ماندارین (ماندارین)، یا به سادگی تبریکات و کامیابی نامیده می‌شود.

چگونه به زبان چینی سلام کنیم

سال نو چینی را با یک قدم جلوتر ببرید، با ارائه یک سلام مودبانه به دوستان تازه‌وارد قبل از این که یک سال نو در زبان چینی صحبت کنید.
بدانید چطور نسبت به سلام و احوال تان احترام بیشتری نشان دهید و چگونه پاسخ‌ها را با یاد گرفتن نحوه بیان سلام در زبان چینی درک کنید.

انتشار: 12 تیر 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 3

به "چطور در سال نو چینی آرزوی سال خوبی را داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در سال نو چینی آرزوی سال خوبی را داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید