چگونه می توانیم از سایت های خارجی خرید کنیم؟

به گزارش اسلیم فا، رپرتاژآگهی - خرید از سایت های خارجی یکی از دغدغه های مهم بسیاری از افرادی که در ایران زندگی می کنند به شمار می رود. همانطور که می دانید بهترین فناوری ها و پیشرفته ترین وسایل در خارج از کشور وجود دارد، بنابراین اگر فردی بخواهد در داخل کشور برای اولین بار صاحب یکی از وسیله های خارجی بشود که تا به حال به کشور وارد نشده است، باید از سایت های خارجی خرید نمایید. حال اسن شوال می تواند برای بسیاری از افراد پیش بیاید که چگونه می توان از سایت های خارجی خرید نمود. یکی از راحت ترین راه ها این است که شما در خارج از کشور برای خود حساب اقتصادی فعالی داشته باشید، تا به وسیله نام کاربری و شماره حساب شما که مربوط به یک کشور خارجی است، خریدهای خود را انجام بدهید. حال بعضی از روش ها این روزها به یاری بسیاری از افراد شتافته تا آن ها بدون ساختن انواع حساب ها به راحتی بتوانند از سایت های معتبر خارجی چون آمازون اجناس مورد نظر خود را خریداری کنند. بنابراین تا انتهای مقاله با ما همراه باشید، تا با چگونگی خرید کردن از سایت های خارجی آشنا شوید.

چگونه می توانیم از سایت های خارجی خرید کنیم؟

چگونه می توانیم بدون داشتن حساب از سایت های خارجی خرید کنیم؟

این روزها به دلیل استقبال بسیاری از افراد در داخل کشور از تمامی خدمات ارائه شده در خارج از کشور، بسیاری از افرادی که در داخل کشور هستند و نمی توانند حساب خارجی داشته باشند سعی می کنند تا به وسیله روش های مختلف اقدام به خرید از سایت های خارجی کنند. بعضی مواقع هزینه خرید از سایت های خارجی به صورت مستقیم بسیار به صرفه تر از نمونه های داخلی می باشد. یکی از امن ترین ابزارها برای پرداخت های آنلاین ارزی روش پی پال است. این روش به بسیاری از افراد یاری می نماید تا به راحتی بتوانند از ایران به تمامی کتاب های خارجی، مقالات و لایسنس های نرم افزارهای مختلف برسند. بنابراین شما می توانید بدون حواله بانکی از تمامی سایت های خارجی خرید نمایید. بنابراین شما می توانید برای خرید از بهترین سایت های خارجی از احتیاجیتو یاری بگیرید، تا بتوانید به راحتی بدون هیچ مسئله ای از سایت های خارجی خریداری نمایید.

چگونه از آمازون خرید کنیم؟

بسیاری از افراد در ایران سعی می کنند تا به وسیله سایت های خارجی چون آمازون از تمامی وسایل و خدمات خارجی استفاده کنند. بنابراین شما می توانید به راحتی به وسیله استفاده از یک کارت بانکی کل هزینه را به ریال پرداخت نمایید، و پس از مدتی کالای اصلی را درب منزل خود دریافت نمایید. از ویژگی های خرید از سایت آموزن این است که شما اجناس مورد نظر خود را به وسیله پرداخت ریال می توانید بخرید، و احتیاج به پرداخت دلار نیست.

چگونه می توانیم از پی پال خرید نماییم؟

بعضی از افراد که در کوشش هستند تا از سایتهای خارجی خریداری کنند، سعی می کنند تا حساب خود را شارژ کنند. یکی از راه ها برای پرداخت هزینه اجناسی که خریداری نموده ایم، استفاده از پی پال است. شما می توانید تنها به وسیله ساخت یک ایمیل به حساب کاربری خود در پی پال دست پیدا کنید. در مرحله بعدی شما باید یکی از حساب های بانکی خود را به اکانت پی پال خود وصل نمایید. یکی از مزایای استفاده از این روش این است که امنیت حساب کاربری شما بالا خواهد بود و هیچ کسی به جز شما نمی تواند به آن دست پیدا کند.

چرا بهتر است بعضی از کالاها و خدمات را از سایت های خارجی دریافت نماییم؟

یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد ایجاد می گردد این است که چرا بعضی از هموطنان ایرانی در کوشش هستند که بعضی از کالاها و خدمات را مستقیما از سایت های خارجی دریافت کنند. جواب این پرسش بدین صورت است که شما با خرید از سایت های خارجی می توانید به راحتی از خدمات اصل و اورجینال استفاده نمایید، که این موضوع می تواند برای بسیاری از افراد مهم باشد که تا این حد هزینه های زیاد خرید از سایت های خارجی را به دوش می کشند. بنابراین شما می توانید به راحتی بعضیس از کتاب های تخصصی، لایسنس بعضی از نرم افزارهای مهم را به صورت اورجینال از سایت های خارجی خریداری نمایید. از دیگر دلایل تمایل افراد برای خرید از سایت های خارجی این است که، بعضی از محصولاتی که در داخل کشور به فروش می رسد تقلبی بوده و افراد سودجو نمونه های تقلبی آن را با قیمت محصول اصل و اورجینال به فروش می رسانند.

فروشگاه های برتر خارجی از نظر ایرانیان

بسیاری از هموطنان ما از انواع سایت های خارجی برای خرید کردن استفاده می کنند، حال ما قصد داریم تا در این بخش شما را با معروف ترین و معتبرترین سایت های خارجی موجود در جهان آشنا نماییم.

*** سایت آمازون

*** سایت ای بی

*** سایت والمارت

*** سایت اتسی

*** سایت بست بای

*** سایت تاوباو

*** سایت جی دی

*** سایت تی مال

*** سایت سانینگ

*** سایت دانگ دانگ

پس:

شما می توانید در صورتی که به یک جنس خاص و یک خدمات ویژه احتیاج دارید از سایت های خرید و فروش خارجی استفاده نمایید. بعضی از این سایت های خارجی متعلق به کشور آمریکا و بعضی دیگر متعلق به کشور چین بوده است، بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید یک محصول خاص از سایت های خارجی چون آمازون، پی پال، ای بی و غیره به راحتی از تمامی مزایای استفاده از یک محصول اصل و اورجینال استفاده نمایید. برای انجام دادن خرید در بعضی از موارد به یک حساب کاربری احتیاج دارید، تا بتوانید جابجایی اقتصادی را انجام بدهید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1586

به "چگونه می توانیم از سایت های خارجی خرید کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه می توانیم از سایت های خارجی خرید کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید